Ocmw Brussel

Uitnodiging tot indienen offerte - Relighting door het plaatsen van led-verlichting - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: OCMW Brussel
Postadres: Hoogstraat 298a,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Pascale Pieters
Tel: +32 25636510
Fax: +32 25636509
E-mail: Pascale.Pieters@ocmwbxl.brussels
Internetadres(sen): http://www.cpasbru.irisnet.be/ 

I.3. Communicatie

Officiële benaming: Departement der Werken
Postadres: Hoogstraat 298a,BE-1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Patrick Menu
Tel: +32 25636551
Fax: +32 25636509
E-mail: Patrick.Menu@ocmwbxl.brussels
Internetadres(sen): www.ocmwbru.irisnet.be 

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Relighting door het plaatsen van led-verlichting - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking 
Referentienummer: BL/18/003/I/FPU//S//1256 - CSC 27/18
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45310000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Linnenfabriek van het OCMW van Brussel, Hertstraat 375 te 1070 Anderlecht
II.2.4. Beschrijving
Het project bestaat uit het relighten van een deel van de Linnendienst door het plaatsen van LED-verlichting en het optimaliseren van de modulatie van de verlichting, hetzij in de tijd hetzij in intensiteit. De werken beogen zowel een vermindering van het elektriciteitsverbruik met betrekking tot de verlichting, als een verbetering van het comfort van de werknemers, voornamelijk op het niveau van de verlichting die op dit moment op sommige plaatsen te zwak is. 
II.2.7. Looptijd
56 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.*Bij zijn offerte voegt de inschrijver een uittreksel uit het strafregister afgeleverd binnen een termijn van 12 maanden voorafgaand aan de datum van opening van de offertes.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zonder voorwerp

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. zonder voorwerp

Eventuele minimumeisen:
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-20 14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-05-19


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Teneinde de inschrijvers toe te laten om de staat van de bestaande gebouwen te beoordelen en alle uitvoeringsmoeilijkheden in te schatten en alle omstandigheden die zich zouden kunnen voordoen, woordt er een bezoek georganiseerd, tijdens de publicatieperiode, onder de leiding van de afgevaardigde van de A.O.De aanwezigheid op één van deze geplande bezoeken is verplicht. Elke offerte van een inschrijver die niet heeft deelgenomen aan één van de verplichte bezoeken, wordt absoluut nietig geacht.Voorafgaand aan dit bezoek zal hij contact opnemen met de leidend ambtenaar (meneer Menu Patrick) om een afspraak te maken.De inschrijver voegt bij zijn inschrijving het attest in bijlage correct ingevuld.Per bezoek bedraagt het maximum aantal deelnemers 2 personen per inschrijver.De deelnemers aan het bezoek kondigen hun aanwezigheid minstens 2 werkdagen op voorhand aan.Het naar behoren ingevuld bezoekcertificaat moet bij de offerte worden gevoegd.Er wordt geen enkele inlichting verstrekt buiten de voormelde bezoekmomenten.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
33 Wetenschapsstraat, BE-1040 Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-26

Vergelijkbare advertenties van BDA