Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Partena Promeris Corporate Services GIE
Postadres: Gentstesteenweg 1434,BE-1082 Sint Agatha Berchem
Tel: +32 25497815
E-mail: florence.walravens@partenapromeris.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323422 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323422
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Office solutions: Design van een werkomgeving, uitvoeren van inrichtingswerken en levering van meubilair Referentienummer: Partena Promeris Corporate Services ESV-0906-17-029-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is: 1) Het ontwerpen van een interieur voor bestaande of nieuwe kantoren van de Partena Promeris groep, alsook voor de opvolging van de inrichtingswerken. 2) Het inrichten (renovatie, transformatie en herinrichting) van kantoren of andere bestaande of toekomstige gebouwen. 3) De levering en montage van kantoormeubilair.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Diensten betreffende interieurontwerp en opvolging van de II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Analyse en haalbaarheidsstudie op commerciële oppervlakte, kantoren en kinderdagverblijven en opvolging van de inrichtingswerken.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Werken betreffende de inrichting van kantoren of andere II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Technieken - sanitair, hvac installatie, plafond, wand, binnenschrijnwerk, elektriciteit, vloer, schilder-en behangwerk, ventilatie, maat meubilair, en diverse werken.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Levering en montage van meubilair II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
Levering en monteren van meubilair voor kantoorgebouwen, agentschappen en kinderdagverblijven.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-26 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-26
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Brussel
Rue des Quatre Bras 13, BE-1000 Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg Brussel
Rue des Quatre Bras 13, BE-1000 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg Brussel
Rue des Quatre Bras 13, BE-1000 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-18