Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: FOD Volksgezondheid Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu
Postadres: Victor Hortaplein 40 ,BE-1060 Brussel
Contactpersoon: Christophe Vansimpsen
Tel: +32 25249767
E-mail: christophe.vansimpsen@health.fgov.be
Internetadres(sen): www.health.fgov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=323315
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
De ontwikkeling, levering en ondersteuning van een intelligent identificatie- en autorisatiesysteem Dringende Geneeskundige Hulpverlening voor rekening van de FOD VVVL Referentienummer: FOD VVVL-DGGS / 2016 / LOG / 312 / 286 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 35123400
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft de realisatie en exploitatieondersteuning van een uitgiftesysteem voor intelligente badges. In eerste instantie dient het uitgiftesysteem om hulpverlener-ambulanciers van een onderscheidingsteken en van een authenticatiemiddel te voorzien.Het intelligente badges zullen zorgen voor de authenticatie en authorisatie van de registratie van patiëntgebonden, zorggebonden en middel/inzet - gebonden gegevens van ziekenwagenritten die plaatsvinden in het kader van de dringende geneeskundige hulpverlening (Ambureg). De aanbestedende overheid zal een tablet met een androidbesturingsssysteem ter beschikking stellen voor Ambureg en slachtofferregistratie in het kader van de voorlopige oplevering.
In tweede instantie kan het uitgiftesysteem gebruikt worden om bijkomende gezondheidszorgbeoefenaars en professionals betrokken bij de dringende hulpverlening van een intelligente badge te voorzien.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht betreft de ontwikkeling, levering en ondersteuning van een intelligent identificatie en autorisatiesysteem voor de Dringende Geneeskundige Hulpverlening. Dit systeem vervangt het huidige onderscheidingsteken dat dient als identificatie bij de uitoefening van de taak van hulpverlener-ambulancier (art. 24 van het KB van 13 februari 1998 betreffende besluit betreffende de opleidings- en vervolmakingscentra voor hulpverleners-ambulanciers). Het huidige onderscheidingsteken is gemakkelijk na te maken, bevat geen foto en kan in onvoldoende mate dienen om hulpverlener-ambulanciers te identificeren. De opdracht betreft de realisatie en exploitatieondersteuning van een uitgiftesysteem voor intelligente badges. In eerste instantie dient het uitgiftesysteem om hulpverlener-ambulanciers van een onderscheidingsteken en van een authenticatiemiddel te voorzien.Het intelligente badges zullen zorgen voor de authenticatie en authorisatie van de registratie van patiëntgebonden, zorggebonden en middel/inzet - gebonden gegevens van ziekenwagenritten die plaatsvinden in het kader van de dringende geneeskundige hulpverlening (Ambureg). De aanbestedende overheid zal een tablet met een androidbesturingsssysteem ter beschikking stellen voor Ambureg en slachtofferregistratie in het kader van de voorlopige oplevering. In tweede instantie kan het uitgiftesysteem gebruikt worden om bijkomende gezondheidszorgbeoefenaars en professionals betrokken bij de dringende hulpverlening van een intelligente badge te voorzien. De opdracht bestaat uit twee fasen en uit verschillende stappen die simultaan verlopen: ? Fase 1 heeft betrekking op het ontwikkelen en het bouwen van het exploitatiesysteem, het testen en in productie nemen van een beperkt aantal badges en loopt van het moment van begin van de overeenkomst tot de definitieve oplevering van alle stappen van fase 1. De stappen van fase 1 moeten uiterlijk 6 maanden na het begin van de overeenkomst afgewerkt zijn. ? Fase 2 heeft betrekking op de exploitatie. In deze fase worden de resultaten van de fase 1 gebruikt om diensten, onderscheidingstekens en tijdelijke onderscheidingstekens te leveren.
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie lastenboek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-19 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-19
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-18