Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Kathedrale Kerkfabriek Sint-Baafs
Postadres: Hoofdkerkstraat 1,BE-9000 Gent
Contactpersoon: EH Ludo Collin
Tel: +9 2251626
E-mail: ludo.collin@kerknet.be
Internetadres(sen): http://kerknet.be/parochie-st-baafs-gent/contact https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322868
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Architectenbureau Bressers bvba
Postadres: Kasteellaan 479,BE-9000 Gent
Contactpersoon: Christel De Troch
Tel: +32 92259454
E-mail: architectuur@bressers.be
Internetadres(sen): http://www.bressers.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322868
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Sint-Baafskathedraal te Gent, Integratie van een bezoekerscentrum (hefboomproject) en restauratie van de kranskapellen Referentienummer: Abressers-1864-DD1-P1-P2-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
Sint-Baafskathedraal te Gent
Deeldossier 1 (=DD1):
Intergratie van een bezoekerscentrum (hefboomproject) en restauratie van de kranskapellen
Part 1 (=P1)
Bouwkundige werken: restauratieve ingrepen, nieuwe toegevoegde elementen en stabiliteit
Part 2 (=P2)
Technieken - Elektriciteit, HVAC en sanitair
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Gent
II.2.4. Beschrijving
Sint-Baafskathedraal te Gent Deeldossier 1 (= DD1): Integratie van een bezoekerscentrum (hefboomproject) en restauratie van de kranskapellen Part 1 (= P1) Bouwkundige werken: restauratieve ingrepen, nieuwe toegevoegde elementen en stabiliteit Part 2 (= P2) Technieken - Elektriciteit, HVAC en sanitair
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-02-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2020-12-18
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: D24
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-19 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-19
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Bisdomplein 1, 9000 Gent
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De inschrijver wordt verondersteld voor de opmaak van zijn offerte de bouwplaats te hebben bezocht. Hiervoor zal door de aanbestedende overheid 2 infomomenten georganiseerd worden waarbij het project zal toegelicht worden.De infomomenten gaan door op:- Maandag 22 oktober 2018 om 14:00 uur.- Vrijdag 26 oktober 2018 om 10:00 uur.Samenkomst: Hoofdportaal Sint-Baafskathedraal.De aannemer is verplicht zich vooraf in te schrijven (via mail: sint-baafskathedraal@kerknet.be) en dient verplicht aanwezig te zijn op e´e´n van de twee infomomenten.Bij het offertebiljet wordt een attest van plaatsbezoek gevoegd (zie bijlage offertebiljet). De inschrijver brengt dit mee naar het infomoment, waar het ondertekend wordt door de afgevaardigde van de aanbestedende overheid. Het bestek en de aanvullende documenten zijn te verkrijgen bij:Architectenbureau Bressers bvbaKasteellaan 479/001 - 9000 GentTel. 09/225.94.54Fax 09/223.27.99e-mail: architectuur@bressers.beCfr. art. 64, §1, eerste lid van de wet op overheidsopdrachten van 17/06/2016 worden door de aanbestedende overheid de opdrachtdocumenten elektronisch en kosteloos ter beschikking gesteld. Deze documenten worden digitaal overgemaakt mits voorafgaandelijke aanvraag per mail.Een papieren versie van het bestek en de aanvullende documenten zijn te verkrijgen bij:Architectenbureau Bressers bvbaKasteellaan 479/001 - 9000 Gent, BETel. 09/225.94.54Fax 09/223.27.99e-mail: architectuur@bressers.bemits voorafgaande overschrijving van 3.000,00 ? (incl. 6% BTW) op het KBC-rekeningnummer BE86 446- 0097201-50 (BIC: KREDBEBB). Af te halen bij het Architectenbureau Bressers.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-12