Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: .
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Nationale Loterij N.V. van publiek recht
Postadres: Belliardstraat 25-33,BE-1040 Brussel
Contactpersoon: Dienst Procurement
Tel: +32 22384687
Fax: +32 22384887
E-mail: catherine.abanto@loterie-nationale.be
Internetadres(sen): www.loterie-nationale.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322374
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Inrichtingswerken voor commerciële ruimten II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
(Her)inrichtingswerken in de commerciële ruimten en lokalen die in gebruik zijn door de Nationale Loterij. Het betreft hier voornamelijk modulair ingerichte commerciële ruimten volgens een door de Nationale Loterij aangeleverd uniform concept en uitvoeringsplan, maar er kunnen evenwel ook andere standaard typeruimtes aan bod komen. De kandidaten dienen te kunnen instaan voor de totaal(her)inrichting en afwerking van een ruimte.
Zie opdrachtdocumenten te downloaden via de website e-procurement: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=322374.
De eventuele vragen en antwoorden en rechtzettingen zullen ook gepubliceerd worden op diezelfde website. Gelieve dus deze aankondiging van opdracht regelmatig te consulteren.
Contactpersoon: catherine.abanto@nationale-loterij.be
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Selectiecriteria zoals vermeld in de aanbestedingsstukken:
Volgende documenten en inlichtingen zijn te bezorgen aan catherine.abanto@nationale-loterij.be :- het kandidatuurformulier (zie bijlage A)- een volledige lijst van de erkenningen waarover de kandidaat beschikt met overzicht van in welke categorieën en/of ondercategorieën hij werken mag uitvoeren en in welke klasse hij thuishoort (indeling erkenning aannemers FOD Economie).- het antwoord op onderstaande vragen:Open vraag 1 : Een beschrijving van de competenties waarover de kandidaat beschikt voor de uitvoering van de opdrachtOpen vraag 2 : Een beschrijving van knowhow door indienen van referenties die moeten aantonen dat de kandidaat ervaring heeft in totaalprojecten voor (her)inrichting van commerciële ruimtes. Open vraag 3: Een beschrijving van de algemene projectaanpak vanaf ontvangst van uitvoeringsplan en meetstaat tot opleveringOpen vraag 4: Geef een overzicht van de geldende tarieven en een beschrijving van de manier waarop kostprijs voor de opdrachten berekend zal wordenMethoden:Open vraag 1 : wegingsfactor 5 : maximale score 50Open vraag 2 : wegingsfactor 5 : maximale score 50Open vraag 3 : wegingsfactor 5 : maximale score 50Open vraag 4 : wegingsfactor 5: maximale score 50Maximaal aantal punten : 200 puntenMen dient te komen tot minimum 100 punten voor vragen 1, 2, 3 en 4 om opgenomen te worden in het kwalificatiesysteem.Elk antwoord wordt gescoord conform onderstaande vijfpuntenschaal:Beoordeling # punten:- Slecht 0- Onvoldoende 2,5- Voldoende 5- Goed 7,5- Uitstekend 10
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie punt III.2.1)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Tot de opdracht behoren bijvoorbeeld - maar niet limitatief - de vervanging van de bestaande vloerbekleding, wandbekleding, de productie en plaatsing van (maatwerk) meubels, de uitvoering van elektriciteits - en sanitaire werken, de uitvoering van schilderwerken, installeren van diverse uitrustingen, het plaatsen van nieuwe scheidingswanden(,..) alsook het plannen van de uitvoering en toezicht op de correcte uitvoering van al deze werken.Noch het aantal noch de frequentie van de gevraagde prestaties kunnen precies kunnen worden vastgelegd. Op het ogenblik van een afroep zal de Nationale Loterij de nodige gegevens overmaken met betrekking tot de uit te voeren werken, de hoeveelheden en de gewenste termijnen. Het kan daarbij gaan om gebouwen/ruimtes/lokalen die tijdens de werken in gebruik zijn en blijven of leegstaande gebouwen. De exacte locatie van de in te richten panden is nog niet bekend. De Nationale Loterij onderzoekt de mogelijkheden binnen een aantal commercieel interessante regio's/steden. De kandidaten zijn verantwoordelijk voor alle aspecten van veiligheid, gezondheid en milieubescherming in het kadervan de hem toevertrouwde opdrachten. De kandidaat is er verantwoordelijk voor dat hij of zijn onderaannemer(s) bij eenafroep over de vereiste erkenningen beschikken, in verhouding tot de betreffende opdracht. Alvorens met de uitvoeringvan de betreffende werken wordt gestart, maakt de opdrachtnemer aan de Nationale Loterij het bewijs van de voldoende erkenning van zijn (onder)aannemers over. De kandidaten dienen ten allen tijde de algemene preventieprincipes toe te passen voor tijdelijke of mobiele bouwplaatsen.De belangstellenden kunnen op ieder ogenblik vragen om te worden opgenomen in het kwalificatiesysteem. Een beslissing tot goedkeuring of tot afwijzing van een aanvraag tot kwalificatie, berustend op de kwalificatieregels en -criteria, wordt binnen de termijn van vier maanden, vanaf de indiening van de aanvraag genomen en onmiddellijk meegedeeld aan de aanvrager.Het loutere feit van de indiening van de aanvraag tot kwalificatie vormt de impliciete verklaring op erewoord van de kandidaat dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de Aanbestedingswet 2016.Afhankelijk van de aanvraag, zullen één of verschillende geselecteerde kandidaten verzocht worden een offerte in te dienen. Elke opdracht zal worden toegewezen na evaluatie van de offertes.Gezien de aard van de procedure zijn bestellingen binnen het kwalificatiesysteem beperkt tot ? 5.548.000 excl. BTW per jaar.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-10-11