Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: vzw Prizma
Postadres: Burg. Vandenbogaerdelaan 53,BE-8870 Izegem
Contactpersoon: directie administratie en infrastructuur
Tel: +32 51305843
E-mail: patricia.joosten@prizma.be
Internetadres(sen): http://cidp.prizma.be/index.php/start https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=320739
I.3. Communicatie
Officiële benaming: Sweco Belgium nv // Division Buildings Kortrijk
Postadres: Engelse Wandeling 70,BE-8510 Marke
Contactpersoon: Afdeling Buildings Kortrijk
Tel: +32 56210439
E-mail: kortrijk@swecobelgium.be
Internetadres(sen): https://www.swecobelgium.be/ https://www.swecobelgium.be/
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
1860.20 Izegem Campus IDP : vernieuwen elektrische installatie - perceel 02 verlaagde plafonds Referentienummer: Sweco Belgium nv-1860.20.2-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45000000
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De elektriciteit en verlichtingsarmaturen in de school worden vernieuwd, dit maakt deel uit van perceel 1. Aansluitend hierbij komen er op meerdere plaatsen nieuwe plafonds.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE25
Voornaamste plaats van uitvoering: Dirk Martenslaan 16, 8870 Izegem
II.2.4. Beschrijving
Izegem Campus Inst. De Pélichy: Vernieuwen elektrische installatie - Perceel 2 Verlaagde plafonds De uitvoeringstermijn bedraagt 45 werkdagen. Samen met de uitvoering van de plafonds worden ook nieuwe verlichtingsarmaturen geplaatst. De werken gebeuren in overleg met aannemer lot elektriciteit. De werken dienen in vakantieperiodes uitgevoerd te worden (Paasvakantie, zomervakantie) dit ifv van het vorderen van de werken van het lot elektriciteit
II.2.7. Looptijd
45 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
categorie D4 , klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-06 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-06
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: 6 november 2018 om 14 u in de vergaderzaal van Campus IDP (eerste verdieping/ gang 300 vergaderzaal lokaal 319), Dirk Martenslaan 16 te 8870 Izegem.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Eerste voorzitter van de Raad van State
Wetenschapsstraat , BE-1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-28