Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming: Directoraat-Generaal Rechterlijke Organisatie - Directie Infrastructuur
Postadres: Waterloolaan 80,BE-1000 Brussel
Tel: +32 5522843
E-mail: infra.roj@just.fgov.be
Internetadres(sen): http://justice.belgium.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=321061
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Openbare procedure voor opfrissingswerkzaamheden in het Gerechtsgebouw Brussel, gelegen aan de Ernest Allardstraat voor rekening van de directie Infrastructuur van het DGRO van de FOD Justitie Referentienummer: JUST-DGOJ-DINFRA-ROJ402/REFRESH/2018/GG BXL Ernest Allard 01 -F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45400000
II.1.3. Type opdracht: diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft opfrissingswerkzaamheden in het gebouw. De algemene kenmerken van deze opdracht zijn:
Schilderen op pleisterwerk en gipskartonplaten;
Vloerbekleding - vervanging van tapijtbevloeringen
Opschuren/behandelen bestaande parketvloer
Voor de toepassing van de regelgeving wordt deze opdracht beschouwd als een opdracht voor aanneming van diensten
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Ernest Allardstraat, 42 te 1000 BRUSSEL
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft opfrissingswerkzaamheden in het gebouw. De algemene kenmerken van deze opdracht zijn: Schilderen op pleisterwerk en gipskartonplaten; Vloerbekleding - vervanging van tapijtbevloeringen Opschuren/behandelen bestaande parketvloer Voor de toepassing van de regelgeving wordt deze opdracht beschouwd als een opdracht voor aanneming van diensten
II.2.7. Looptijd
60 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie bestek
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.1 Inlichtingen over een bepaalde beroepsgroep:
Het verrichten van de dienst is voorbehouden aan een bepaalde beroepsgroep: JA
Verwijzing naar de toepasselijke wettelijke of bestuursrechtelijke bepaling:
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-05 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming: FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-05
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Om zijn offerte te kunnen indienen, moet de inschrijver deelnemen aan een verplicht geleid bezoek onder leiding van eenvertegenwoordiger van de aanbestedende overheid.Er zijn twee bezoeken gepland, op de onderstaande data.:Datum van het eerste bezoek: Dinsdag 09/10/2018 Datum van het tweede bezoek: Woensdag 10/10/2018De inschrijver wordt verzocht uiterlijk twee werkdagen vóór de bezoekdatum vóór 16.00 uur via e-mail de afgevaardigde van de aanbestedende overheid op de hoogte te brengen.De inschrijver kan zich slechts voor één van de twee geplande bezoeken inschrijven.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349470
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349470
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
RAAD VAN STATE
Wetenschapsstraat 33, BE-1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349470
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-25