Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Herinrichting van 3 lanen voor de realisatie van de trambedding lijn 9.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:  AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN 
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming: Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres: Vooruitgangsstraat 80,BE-1030 Brussel
Contactpersoon: Olivier Druet
Tel: +32 499778580
E-mail: odruet@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://be.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=318853


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Herinrichting van 3 lanen voor de realisatie van de trambedding lijn 9. 
Referentienummer: DITP-DIOV BM-MB CSC-BB 1423 L9-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code: 45112730
II.1.3. Type opdracht: werken
II.1.4. Korte beschrijving
De door onderhavig bijzonder bestek : " Herinrichting van de Dikke-Beuklaan, Generaal De Ceunincklaan en Houba de Strooperlaan voor de realisatie van de nieuwe trambedding van de lijn 9 "; geregelde opdracht omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende meetstaat, evenals in alle andere contractuele bescheiden.
De opdracht, waarvan de begrenzing aangeduid zijn op de aanbestedingsplannen, heeft tot doel de herinrichting van de Universele Tentoonstellingslaan rondom de nieuwe trambedding van de lijn 9, op het grondgebied van de gemeente van Ganshoren en Jette.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Het Brussel hoofdstedelijk gewest
II.2.4. Beschrijving
De werken omvatten onder andere: -  De studie voor de uitvoering waaronder de langs- en dwarsdoorsneden, de studies van de niveau's en de afvoer van het regenwater;  De studie van de definitieve signalisatie in coördinatie met de Politie, de Gemeenten , de MIVB en het Gewest;  De topografische opmeting van het bestaande rioleringsstelsel, wegdek;  De organisatiemaatregelen nodig voor het verkeer gedurende de werken;  De coördinatie met de MIVB (dienst exploitatie bus), de aannemers die eventueel aanwezig zijn op de site, de politiediensten en de gezagdragers van de gemeente;  Het demonteren, de stockage en terugplaatsen van verschillende stadmeubilair ;  De rooien van de bestaande bomen en afvoer van verschillende  beplantingen ;  Het demonteren, uitbreken van de bestaande verhardingen, met inbegrip van hun funderingen tot op diepte, nodig voor de uitvoering der werken volgens de nieuwe profielen;  De realisatie van het nieuwe wegdek, van gevel tot gevel, met inbegrip van de funderingen;  Het uitvoeren van de perronnen + PMR acces  Het uitvoeren van verhoogde plateaus;  De realisatie van rioleringswerken;   Het aansluiten van de straatkolken, en plaatsen van wachtbuizen en trekkamers in functie van de nieuwe verkeerssituatie;  De aanleg van het stadsmeubilair en de nieuwe beplantingen;  Verscheidene prestaties die het voorwerp uitmaken van posten met "te verantwoorden sommen". 
II.2.7. Looptijd
460 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden: 
Selectie criterias: artikelen 70 en 71 KB Plaatsing 18 juni 2017 (art. 65 tot 69 KB 18 april 2017)

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niks

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-11-06 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming:  FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-11-06
Plaatselijke tijd: 10:00
Adres: in onze kantorenInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De ordonnantie van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 08 mei 2014 betreffendede invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE-1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-09-10

Vergelijkbare advertenties van BDA