Vzw Az Sint-lucas & Volkskliniek

CPAP toestellen, luchtbevochtigers en maskers



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Postadres :  Groenebriel 1 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Mevrouw Dominique Nijs
Tel:   +32 92246118
Fax:   +32 92245354
E-mail:   dominique.nijs@azstlucas.be
Internetadres(sen):   www.azstlucas.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
Postadres :  Groenebriel 1 ,BE -9000   Gent
Contactpersoon:   Mevrouw Dominique Nijs
Tel:   +32 92246118
Fax:   +32 92245354
E-mail:   dominique.nijs@azstlucas.be
Internetadres(sen):   www.azstlucas.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
CPAP toestellen, luchtbevochtigers en maskers  
Referentienummer:   2018-011-LONG-DN
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  33100000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Levering van CPAP toestellen, luchtbevochtigers, een IT platform, maskers en andere verbruiksmaterialen voor de dienst longziekten van AZ Sint-Lucas en Volkskliniek vzw.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA

II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
CPAP toestellen, luchtbevochtigers en software  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Dienst Longziekten, Groenebriel 1, interne straat 53 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel betreft de levering van CPAP toestellen, luchtbevochtigers die compatibel zijn met/aansluitbaar zijn op de aangeboden CPAP toestellen, evenals toestelspecifiek toebehoren.   Naast de toestellen dient ook een IT platform aangeleverd te worden.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit software  -  weging:   25
*  Kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid toestellen  -  weging:   15
*  Service  -  weging:   10
Prijs  -  weging:   50
II.2.7. Looptijd
84   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
maskers en andere verbruiksmaterialen voor gebruik bij CPAP toestellen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Dienst Longziekten, Groenebriel 1, interne straat 53 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Dit perceel betreft de levering van een assortiment maskers en andere verbruiksmaterialen voor gebruik bij CPAP toestellen.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Assortiment  -  weging:   15
*  Service  -  weging:   5
Prijs  -  weging:   80
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Totale looptijd van deze raamovereenkomst: 2 jaar, 2 maal verlengbaar voor 1 jaar (maximaal 4 jaar).   Deze verlenging zal stilzwijgend zijn, tenzij de opdrachtgever uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van de lopende contractperiode aan de leverancier schriftelijk kenbaar maakt de opdracht niet te willen verlengen.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-09-28   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-12-27
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-09-28
Plaatselijke tijd:   10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg
Opgeëistenlaan ,  BE - 9000   Gent

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-28

Vergelijkbare advertenties van BDA