Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : OCMW van Brussel
Postadres : Hoogstraat 298 a , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Uitsluitend via het forum geopend bij https://enot.publicprocurement.be
E-mail: centraledachats@cpasbxl.brussels
Internetadres(sen): http://cpasbxl.brussels/fr/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=318296
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Specifieke reiniging en ongediertebestrijding Referentienummer: CPAS Bruxelles-03169-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90920000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het huidige bijzonder bestek betreft een raamovereenkomst voor de dienst van specifieke reiniging en ongediertebestrijding.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Specifieke reiniging II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
In functie van het hieronder vermelde type voor reiniging, moet de dienstverlener de volgende taken vervullen (Niet exhaustieve lijst): ? verwijderen van overtollig vuilnis (vuilniszakken, meubelstukken, matrassen, afval,.) . De inschrijver dient een container te voorzien voor het wegvoeren van alle vuilnis. ? reinigen van muren en vloeren ? reinigen van de plafonds ? reienigen van de tapijten ? opvoeren van leidingen ? desinfecteren (bacteriedodende, schimmelwerende, virusdodende, kiemdodende middelen) ? ontgeuren ? hogedrukreiniging ? stofzuigen van de vloeren ? gebruik van de geschikte producten al naar gelang van het te reinigen vloeroppervlak ? ontkalken onder hoge druk met cameracontrole
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Ongediertebestrijding II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Type prestaties: ? Preventieve controle Op vraag van de aanbestedende overheid, voert de opdrachtnemer jaarlijks 2 preventieve bezoeken uit aan het opgegeven adres en verzekert gratis de bijkomende handelingen die desgevallend dienen te gebeuren tussen twee preventieve behandelingen. ? Tussenkomst op aanvraag Wanneer er geen preventieve controles worden gevraagd voor een adres, kan de aanbestedende overheid beslissen om over te gaan tot een tussenkomst op aanvraag. Deze interventie heeft als doel een gerichte behandeling van een welbepaalde ruimte
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Voor het perceel 2: ongediertebestrijdingDe inschrijver dient het bewijs voor te leggen van zijn inschrijving als "geregistreerd verkoper " en "geregistreerd gebruiker" van biociden bij het ministerie van volksgezondheid (art 50, 51, 52, 56, 61 en 62 van het koninklijk besluit van 22/05/2003) ;De inschrijver bezorgt een verklaring op eer waarmee hij verklaart in regel te zijn met de bepalingen van:- Het koninklijk besluit van 19/11/1987 betreffende de bestrijding van voor planten en plantaardige producten schadelijke producten- Het koninklijk besluit van 07/02/1997 inzake de algemene voedingsmiddelenhygiëne
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de totale omzet over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
De minimaal geëiste totale omzet bedraagt 230.000 ?/jaar.
Bij de gunning van verschillende percelen, is de totale minimale jaarlijkse omzet gelijk aan de som van de drempelwaarden voor de betrokken percelen.
Perceel 1: 200.000 ?/jaar
Perceel 2: 30.000 ?/jaar
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-09-24 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Alle eventuele vragen en antwoorden met betrekking tot deze raamovereenkomst zullen behandeld worden via het forum dat geactiveerd wordt op de site e-notification en bereikbaar via de volgende link:https://enot.publicprocurement.be/changeLanguage.do?language=nl-NL De potentiële inschrijvers hebben de verplichting zich aan te melden op de site om hun vragen te kunnen stellen en de antwoorden te raadplegen op de vragen die door henzelf of door andere potentiële inschrijvers gesteld werden.Ze zullen geïnformeerd worden over ieder nieuw antwoord op een vraag die gesteld werd betreffende deze raamovereenkomst via het elektronische adres dat ze bij de registratie zullen meegedeeld hebben./Door deel te nemen aan de plaatsingsprocedure voor de raamovereenkomst, verklaart de inschrijver dat noch hij, noch de eventuele boven vernoemde entiteiten, zich in een geval van uitsluiting bevinden waarnaar wordt verwezen in artikels 67 tot 69 van de wet van 17 juin 2016.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Een schorsingsberoep kan bij de Raad van State ingediend worden binnen de 15 dagen na de bekendmaking van de aankondiging van opdracht of van de datum van de notificatie van de gunningsbeslissing, uitsluitend volgens een procedure bij uiterst dringende noodzakelijkheid. Een vernietigingsberoep kan bij de Raad van State ingediend worden binnen de 60 dagen na de bekendmaking van de aankondiging van opdracht of na de notificatie van de gunningsbeslissing. Het beroep wordt ingediend met een gedagtekende aanvraag die door u of door een advocaat moet ondertekend worden. De aanvraag moet per aangetekende brief gestuurd worden naar de Eerste Voorzitter van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33 in 1040 Brussel, ofwel per elektronische procedure via de site http://eproadmin.raadvst-consetat.be/.
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-29