Directie Vervoerinfrastructuur

6.15.2. Ontwerpopdracht - Reconstructie of zware renovatie van het Joods Museum van België - Dienstenopdracht - Mededingingsprocedure met onderhandeling



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Vervoerinfrastructuur
Postadres :  Vooruitgangstraat 56 , BE - 1210   Brussel
Contactpersoon:   Directie Vervoerinfrastructuur
Tel:   +32 22774665
E-mail:   aanbestedingen.beliris@mobilit.fgov.be
Internetadres(sen):   http://www.beliris.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=315070


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
6.15.2. Ontwerpopdracht - Reconstructie of zware renovatie van het Joods Museum van België - Dienstenopdracht - Mededingingsprocedure met onderhandeling  
Referentienummer:   DIT-6.15.2.-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De volledige studie- en opvolgingsopdracht van werken om het Joods Museum van België, in de Miniemenstraat nr. 21 te Brussel, te renoveren en aan te passen aan de hedendaagse museumnoden ( reconstructie of zware renovatie).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft betrekking tot een globale en volledige ontwerpopdracht ( vanaf voorafgaande studies tot de definitieve oplevering van de werf). Ze omvat ook o.a. de nauwe medewerking met de scenograaf en met de kunstenaar benoemd door het Joods Museum van België .   Volgende prestaties zijn eveneens ten laste van de opdrachtnemer of zijn onderaannemers:   - het archeologisch onderzoek;   - het erfgoedkundig onderzoek;   -de prestaties in het kader van de reglementering houdende de energieprestatie en het binnenklimaat van gebouwen (EPB) geldend in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest;   - de akoestische en trillingenstudie;   - de opmaak van een duurzaamheidsstudie;   - de opmaak van een energie-audit;   - de brandbeveiligingsstudie;   - de opmaak van een beheersplan;   - de controle van de asbestinventaris en de studie van de asbestverwijdering;   -de sloopinventaris en opvolging van de afbraken;   - de communicatie;   -OPTIE: de opmaak van een building information Model (BIM)  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Architecturaal en stedenbouwkundig criterium  -  weging:   60
*  Duurzaamheidscriterium  -  weging:   20
*  Budgettair criterium  -  weging:   20
Kost:
*  Vaste vergoeding  -  weging:   00
II.2.7. Looptijd
84   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Voor de volledige voorwaarden , zie BB nr 2.2. en 2.3.Het UEATe leveren document: De kandidaat voegt bij zijn kandidatuur het naar behoren ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA). Het formulier is als bijlage bij huidig bestek gevoegd.De kandidaat dient het PDF-bestand in te vullen en een scan van de ingevulde versie bij te voegen bij de elektronische offerte. Het betreft een verklaring op eer van de economische operatoren die dienst doet als voorlopig bewijs ter vervanging van certificaten en attesten, waarmee de economische operator verklaart dat hij zich niet in een situatie bevindt die kan of moet leiden tot uitsluiting van een operator, met vermelding van de eventuele corrigerende maatregelen en dat hij beantwoordt aan de toepasselijke selectiecriteria.De aanbesteder kan op elk moment van de procedure aan een kandidaat vragen om alle of een deel van de vereiste certificaten en bewijsstukken te bezorgen. Het aantal in te vullen UEA('s) wordt in het BB gedetaileerd.Uitsluitingsgronden Verplichte uitsluitingsgronden : De verplichte uitsluitingsgronden zoals vermeld in artikel 67 van de Wet zijn integraal van toepassing op deze opdracht.Uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden: De Uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden zoals vermeld in artikel 68 van de Wet zijn integraal van toepassing op deze opdrachtFacultatieve uitsluitingsgronden: Kan worden uitgesloten van toegang tot de opdracht, in eender welk stadium van de procedure, de inschrijver die zich bevindt in een van de gevallen van uitsluiting. De kandidaat of de inschrijver voegt bij zijn kandidatuur of zijn offerte een uittreksel uit het strafregister (of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst) waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver (elke natuurlijke persoon met een beslissingsbevoegdheid hem toegewezen door de statuten en vennootschapsakten) niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf bedoeld in art. 67 wet 2016 en art. 61 KB plaatsing.De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn een offerte of kandidatuur een verklaring op eer waaruit blijkt dat "In de bestuurs-, leidinggevende of toezichthoudende organen van de kandidaat of inschrijver zetelen geen natuurlijke- of rechtspersonen dewelke conform een onherroepelijke vonnis veroordeeld zijn om één of meerdere van de misdrijven vermeld in artikel 67, §1 van de Wet van 17 juni 2016" (zie artikel 67, §1, alinea 5 Wet 17 juni 2016).Te leveren documenten: Uittreksel strafregister en verklaring op eer (uitsluitingsgronden)

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-10-02   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   10   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
1. Het volledig bijzonder bestek kan gratis online worden gedownload op de website https://enot.publicprocurement.be2. De kandidaturen moeten via de elektronische applicatie e-Tendering worden ingediend. (cf. Art. 53 e.v. KB Plaatsing) Het versturen van een kandidatuur per e-mail is niet toegestaan. Voor meer informatie, zie punt 2.7. op pagina 29 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek.3. Het bijzonder bestek voorziet een bijzondere bepaling inzake belangenvermenging en afspraken. (cf. Art. 51 KB Plaatsing) Voor meer informatie, zie punt 4.2. op pagina 13 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek.4. De inschrijvers dienen het ingevulde UEA aan hun offerte toe te voegen (cf. art 73 van de wet en 38 e.v. KB Plaatsing). Voor meer informatie, zie punt 2.2. op pagina 21 van de administratieve clausules van het bijzonder bestek.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
E-mail:   info@raadvanstate.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Overeenkomstig de gecoördineerde wetten op de Raad van State kan beroep worden ingediend binnen zestig dagen na deze bekendmaking. Het verzoekschrift hiertoe dient bij ter post aangetekende brief aan de Raad van State, Wetenschapsstraat 33, te 1040 Brussel, te worden toegezonden.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-24

Vergelijkbare advertenties van BDA