Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw Jessa Ziekenhuis
Postadres : Salvatorstraat 20 , BE - 3500 Hasselt
Contactpersoon: Mevrouw Chantal Stas
Tel: +32 11335893
E-mail: chantal.stas@jessazh.be
Internetadres(sen): www.jessazh.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst : levering van koude dranken en het ter beschikking stellen van automaten Referentienummer: CS-2018-013
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 15980000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE221
Voornaamste plaats van uitvoering: vzw Jessa Ziekenhuis, Salvatorstraat 20 te 3500 Hasselt
II.2.4. Beschrijving
De opdracht heeft als inhoud : - de levering van koude dranken in pet flessen - het ter beschikking stellen van automaten, inclusief het (her)aanvullen en het technisch onderhoud - de inning van de inkomsten ( cash of elektronische betaalkaart) - het ter beschikking stellen van frigo's
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwaliteit van de dranken en automaten - weging: 50
* Kwaliteit van de aangeboden dienstverlening - weging: 50
Prijs - weging: 50
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-09-04 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-03
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-09-04
Plaatselijke tijd: 14:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist: 20/08/2018 om 14.00Het plaatsbezoek biedt het voordeel dat de potentiële inschrijver zich een optimaal beeld kan vormen van de situatie ter plaatse (plaats van levering en faciliteiten voor de aanvulling).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Limburg, afdeling Hasselt
Parklaan 25/2 , BE - 3500 Hasselt
Tel: +32 11374154
E-mail: rechtbank@hasselt.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/rechtbanken-hoven/rechtbank-van-eerste-aanleg/rechtbank-eerste-aanleg-limburg
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-08-01