Gemeentebestuur Aalter

Opmaken van een inventarisatie van straatnaamborden, borden bebouwde kom en gemeenteborden op het grondgebied van de 'nieuwe' gemeente Aalter en vervangen alle straatnaamborden, borden bebouwde kom en gemeenteborden die niet meer voldoen aan de vooropgestelde eisen van het gemeentebestuur op het grondgebied van de 'nieuwe' gemeente Aalter .



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeentebestuur Aalter
Postadres :  Europalaan 22 , BE - 9880   Aalter
Contactpersoon:   Mevrouw Ria De fauw
Tel:   +32 93749913
Fax:   +32 93252240
E-mail:   overheidsopdrachten@aalter.be
Internetadres(sen):   www.aalter.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Opmaken van een inventarisatie van straatnaamborden, borden bebouwde kom en gemeenteborden op het grondgebied van de 'nieuwe' gemeente Aalter en vervangen alle straatnaamborden, borden bebouwde kom en gemeenteborden die niet meer voldoen aan de vooropgestelde eisen van het gemeentebestuur op het grondgebied van de 'nieuwe' gemeente Aalter .  
Referentienummer:   581.1/18d0132
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  34992300
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
II.2.4. Beschrijving
Opmaken van een inventarisatie van straatnaamborden, borden bebouwde kom en gemeenteborden op het grondgebied van de 'nieuwe' gemeente Aalter en vervangen alle straatnaamborden, borden bebouwde kom en gemeenteborden die niet meer voldoen aan de vooropgestelde eisen van het gemeentebestuur op het grondgebied van de 'nieuwe' gemeente Aalter .  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Plan van aanpak  -  weging:   40
Prijs  -  weging:   60
II.2.7. Looptijd
155   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. niet van toepassing
Eventuele minimumeisen:
1. geen

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-08-17   17:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-11-15
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-08-20
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Gemeentehuis - Vergaderzaal Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349470
Fax:   +32 22349462
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-17

Vergelijkbare advertenties van BDA