Volkshuisvesting Willebroek

Raamcontract sanitaire werken - patrimonium Volkshuisvesting Willebroek



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Volkshuisvesting Willebroek
Postadres :  A.Van Landeghemplein 2 , BE - 2830   Willebroek
Contactpersoon:   Mevrouw Catherine Cauberghe
Tel:   +32 38865612
Fax:   +32 38866203
E-mail:   catherine.cauberghe@volkshuisvestingwillebroek.be
Internetadres(sen):   www.volkshuisvestingwillebroek.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Volkshuisvesting Willebroek
Postadres :  A.Van Landeghemplein 2 ,BE -2830   Willebroek
Contactpersoon:   Mevrouw Catherine Cauberghe
Tel:   +32 38865612
Fax:   +32 38866203
E-mail:   catherine.cauberghe@volkshuisvestingwillebroek.be
Internetadres(sen):   www.volkshuisvestingwillebroek.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
raamcontract sanitaire werken - patrimonium Volkshuisvesting Willebroek  
Referentienummer:   2018/026
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45232460
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE212
Voornaamste plaats van uitvoering:   Willebroek en deelgemeenten
II.2.4. Beschrijving
raamcontract sanitaire werken - patrimonium Volkshuisvesting Willebroek  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Organisatie van de wachtdienst  -  weging:   10
Kost:
*  Uurloon  -  weging:   60
*  Korting op bruto catalogusprijs voor materialen  -  weging:   30
*  Toeslag op onderaannemers  -  weging:   10
*  uurloon buiten de kantooruren  -  weging:   10
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-09-14   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2019-03-13
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-09-14
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   A. Van Landeghemplein 2, 2830 Willebroek Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg van het gerechtelijk arrondissement Mechelen ,  BE   nvt

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-13

Vergelijkbare advertenties van BDA