Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Afdeling Bouwkunst
Postadres : Anspachlaan, 6 , BE - 1000 Brussel
E-mail: secarch@brucity.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=314724 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=314724
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
De volledige renovatie van de sanitaire lokalen voor het Atheneum Emile Bockstael et voor de Basisschool Emile Bockstael Referentienummer: VBX-Architecture-0660/0275/2018/GP-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45332400
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De volledige renovatie van de sanitaire lokalen voor het Atheneum Emile Bockstael et voor de Basisschool Emile Bockstael
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Atheneum Emile Bockstael : Reper-Vrevenstraat 80, 1020 BrusselBasisschool Emile Bockstael: Felix Sterckxstraat 18, 1020 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De volledige renovatie van de sanitaire lokalen voor het Atheneum Emile Bockstael et voor de Basisschool Emile Bockstael
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
100 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver zal een verklaring op erewoord verstrekken (zie bijlage), met een lijst van de uitgevoerde werken gelijkaardig aan het voorwerp van de onderhavige opdracht waarvoor de inschrijver een offerte indient en die hij in de loop van de voorbije 5 jaar heeft uitgevoerd, ten minste met vermelding van:- hun aard;- hun bedrag;- de begin- en einddatum van de werken;- de volledige contactgegevens (naam van de contactpersoon, adres, telefoonnummer, e-mailadres en faxnummer) van hun publieke of private begunstigden.Deze lijst moet ten minste 3 gelijkaardige referenties bevatten met de huidige opdracht, met een minimumbedrag van ? 150.000 excl. btw voor elke referentie. Bij elke referentie waarvan hieronder sprake is, zal de inschrijver een certificaat van goede uitvoering voegen:- opgesteld of medeondertekend door de bevoegde instantie indien het gaat om werken uitgevoerd voor publieke instanties;- opgesteld of medeondertekend door de aankoper van de privéonderneming of bij gebrek verklaard op eer door de aannemer, indien het gaat om werken uitgevoerd voor privéondernemingen.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: 3, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-08-23 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-10