Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres : Vooruitgangsstraat 80 , BE - 1030 Brussel
Tel: +477 285356
E-mail: svandenhoute@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://gob.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=314316
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de vernieuwing van ventilatieroosters op het net Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB 1465-bis-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45262310
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zien punt II.2.4)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Het Brussel hoofdstedelijk gewest
II.2.4. Beschrijving
De door onderhavig bijzonder bestek geregelde opdracht is een raamovereenkomst, en omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende meetstaat, evenals in alle andere contractuele bescheiden. - Deze raamovereenkomst wordt met één enkele aannemer afgesloten. - Ze omvatten onder andere: - het demonteren van de bestaande roosters en steunbalken; - het uitbreken van de bestrating in de onmiddellijke omgeving; - het aanpassen en herstellen van de betonnen steunen; - het vervaardigen en plaatsen van nieuwe roosters; - de stabiliteitsstudie op basis van de normen plannen; - de eventuele herstellingen aan de uitgevoerde werken in het kader van de waarborg. - De aanneming omvat niet: - de elektrische, elektromechanische en thermische uitrustingen van de kunstwerken, behalve indien het in de beschrijvende of samenvattende meetstaten anders staat vermeld; - de werken voor "definitieve verplaatsing" van kabels en leidingen die aan concessiehouders van de ondergrond toebehoren, behalve indien het in de beschrijvende of samenvattende meetstaten anders staat vermeld;
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
36 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Artikels 70 en 71- Documenten van selectie (Artikels 65 tot 69 van het K.B. van 18 april 2017)-- De inschrijver moet voldoen aan de voorwaarden van de kwalitatieve selectie gestaafd door de volgende documenten die verplicht te voegen zijn bij de offerte:- hetzij het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van categorie D, of ondercategorie D1 en van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 5 volgens de raming van de aanbesteder);- hetzij het bewijs van een gelijkwaardig erkenning die voortspruit uit een inschrijving op een officiële lijst van aannemers erkend in een andere Lidstaat van de E.G. evenals uit eventuele aanvullende documenten;- hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3 § 1 en 2° van de wet van 20 maart 1991 aangaande de erkenning van aannemers der werken (cf. artikel 1er van het ministerieel besluit van 27 september 1991);- een lijst van de uitgevoerde werken betreffende "vernieuwing van ventilatieroosters" gedurende de 5 laatste jaren, hun bedrag, hun datum en de openbare of private bestemmelingen. -Om zijn technische bekwaamheid te bewijzen dient de kandidaat minimum 2 referenties voor te leggen waarvan het bedrag hoger is dan 200.000 EUR exclusief BTW:-- indien het gaat over werken voor een publieke overheid: worden deze bewezen met certificaten opgesteld of geviseerd door de bevoegde overheid; - indien het gaat over werken voor private personen : dan zijn deze certificaten opgesteld door de bouwheer. - een verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming en de omzet betreffende de producten bedoeld in de opdracht en dit voor de 3 (drie) laatste boekjaren; - Het globale zakencijfer zal ten minste 50 % vertegenwoordigen van het bedrag van de opdracht en het zakencijfer relatief aan deze opdracht bedraagt ten minste 10 % van het bedrag van de opdracht.- Het bewijs van ISO 9000 aggregatie, alsook de geldigheidstermijn, afgeleverd door een neutraal erkend organisme. -- Als van toepassing, voor elke onderaannemer waarvan de lijst vereist is voor artikel 76 hieronder:- het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de categorie D, of ondercategorie D1 in functie van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden;- het geraamde bedrag van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden en de overeenkomende erkenningsklasse.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niks
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-08-21 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-08-21
Plaatselijke tijd: 10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De ordonnantie van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 08 mei 2014 betreffende de invoeging van sociale clausules in de verheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar (zie bijzonder bestek).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-10