Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : AG Stedelijk Onderwijs Antwerpen (AG SO)
Postadres : Lange Gasthuisstraat 15 , BE - 2000 Antwerpen
Contactpersoon: Mevrouw Daniela Toma
Tel: +32 33381610
E-mail: daniela.toma@so.antwerpen.be
Internetadres(sen): https://so.antwerpen.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Voor het toewijzen van een overheidsopdracht voor de aanneming van leveringen met betrekking de tijdelijke huisvestiging van de Stedelijke secundaire school "De Leerexpert" in de Schotensesteenweg 261, 2100 Deurne Referentienummer: SO18_1476350
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44211100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-04
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: II.2.4
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Beschrijving van de aanbesteding
In plaats van:
De verhuis naar deze units dient steeds te kunnen plaatsvinden in de laatste volledige week van augustus, voor ingebruikname. van de volgende fase. Voor Fase 1 dienen de werken voltooid te zijn voor 24/08/2018. De nodige buitenaanleg moet aanwezig. zijn om de verhuis mogelijk te maken. Opmerking: . De aangeboden units in fase 1 mogen een tijdelijke oplossing zijn, in afwachting van de definitieve huurunits. De overschakeling naar de definitieve units dient in een vakantieperiodes van de school uitgevoerd te worden zodat de continue werking van de school gegarandeerd kan blijven. De aannemer dient dit duidelijk te vermelden bij zijn inschrijving en dient aan te geven op welke vlakken deze eventueel tijdelijke oplossing niet voldoet aan de bepalingen van het bestek en in welke vakantieperiode de overschakeling naar de definitieve units zal plaatsvinden. . Let wel: De bovenvermelde tijdelijke units bieden hetzelfde programma en ruimtelijke indeling als de definitieve units van fase 1.
Te lezen:
Niet meer van toepassing.
Afdelingsnummer: II.2.7
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Looptijd van de opdracht, de raamovereenkomst of het dynamische aankoopsysteem
In plaats van:
Looptijd in maanden: 59 maanden
Te lezen:
Looptijd in maanden: 55 maanden
Afdelingsnummer: IV.2.2
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum: 17/07/2018 . Plaatselijke tijd: 10.45u
Te lezen:
Datum: 20/08/2018. Plaatselijke tijd: 10.45u
Afdelingsnummer: IV.2.7
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omschrijvingen waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum 17/07/2018
Te lezen:
Datum 20/08/2018
Afdelingsnummer: VI.3
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Nadere inlichtingen
In plaats van:
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:. Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren vóór 17 juli 2018 (de. datum van de indiening offertes). Alle modalitateiten en vereisten m.b.t. het plaatsbezoek worden beschreven in het technische. bestek (zie bijlage 1_GAB.18.006 technisch bestek pag 6). De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte. De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Te lezen:
De inschrijver is verplicht de locatie te bezoeken in de periode 06 - 10 augustus. . Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:. Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren in de periode 06 - 10 augustus 2018. Alle modalitateiten en vereisten m.b.t. het plaatsbezoek worden beschreven in het technische. bestek (zie bijlage 1_GAB.18.006 technisch bestek pag 6). De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte. De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
Afdelingsnummer: IV.2.2
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-07-17
Plaatselijke tijd: 10:45
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-08-20
Plaatselijke tijd: 10:45
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van uiterste datum voor het indienen van de offertes naar maandag 20 augustus 2018.
De inschrijver is verplicht de locatie te bezoeken in de periode 06 - 10 augustus.
Document genaamd 'Erratum 04 juli 2018:Overzicht van wijzigingen per type opdrachtdocument t.o.v. het initieel gepubliceerde opdrachtdocumenten' wordt toegevoegd.