Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Katholieke scholen Destelbergen-Heusden vzw
Postadres : Malpertuussingel 13 , BE - 9070 Destelbergen
Contactpersoon: Martine De Wispelaere
E-mail: martine.de.wispelaere@telenet.be
Internetadres(sen): www.basisschoolpiusx.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=314417
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Architectenbureau Leyman
Postadres : Gentsesteenweg 98/1 ,BE -9750 Zingem
Contactpersoon: Tom Leyman
Tel: +32 92399338
E-mail: info@tomleyman.be
Internetadres(sen): www.tomleyman.be http://www.tomleyman.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Renovatie refter Pius X Referentienummer: ABL_Zingem-280S04-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214210
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het betreft de renovatie van de refter voor de school Pius X te Destelbergen. Er is al een deel van de nieuwe refter gerealiseerd en onder de bestaande klassen wordt het gedeelte van de refter gerenoveerd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: Destelbergen
II.2.4. Beschrijving
Het betreft het renoveren van de refter voor de basisschool Pius X.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
40 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-30 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-01-26
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-06