Mobiliteitsbedrijf Stad Gent

Raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en onderhouden van controle- en betaalapparatuur in de parkeergarages en op diverse locaties in Gent.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Mobiliteitsbedrijf Stad Gent
Postadres :  Stadhuis, Botermarkt 1 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Stefan Christiaens
Tel:   +32 092662850
E-mail:   stefan.christiaens@stad.gent
Internetadres(sen):   http://eten.publicprocurement.be/etendering   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=313961


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en onderhouden van controle- en betaalapparatuur in de parkeergarages en op diverse locaties in Gent.  
Referentienummer:   Mobiliteitsbedrijf -MB10/2018-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  32235000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht behelst het afsluiten van een raamovereenkomst voor de levering, installatie en het onderhoud van nieuwe controle- en betaalapparatuur in de parkeergarages en op diverse locaties in Gent, met inbegrip van beheersoftware en digitale beheersoftware voor parkeerproducten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
Voornaamste plaats van uitvoering:   Gent
II.2.4. Beschrijving
De opdracht behelst het afsluiten van een raamovereenkomst voor de levering, installatie en het onderhoud van nieuwe controle- en betaalapparatuur in de parkeergarages en op diverse locaties in Gent, met inbegrip van beheersoftware en digitale beheersoftware voor parkeerproducten. De opdracht vangt aan (richtinggevend) Q1 2019 op basis van individuele bestellingen.   De looptijd van de raamovereenkomst bedraagt 4 jaar (48 maanden) voor het leveren en installeren, de levertermijn per deelbestelling bedraagt 20 weken, de uitvoeringstermijn voor het onderhoud van de apparatuur bedraagt 10 jaar (120 maanden).   Catalogus:   De inschrijver die de opdracht krijgt toegewezen, moet naast zijn offerte ook zijn commercieel gangbare catalogus aanbieden. Hierbij zal hij een netto prijslijst toevoegen of een bruto prijslijst met vermelding van de toegestane korting of per artikel, of artikelgroep, of op de volledige catalogus. De prijzen van de inventarislijst in het bestek (welke de meest courante artikelen vertegenwoordigen die zullen worden aangekocht) en welke gebruikt worden ter beoordeling van het gunningscriterium "prijs" staan volledig los van de nettoprijzen aangeboden in de catalogus. Met andere woorden, voor de artikelen vermeld in de inventaris gelden de prijzen zoals ingevuld in het inschrijvingsbiljet. Voor eventuele aankopen van andere artikelen, niet vermeld in de inventaris, maar wel in de algemene catalogus, gelden de toegestane kortingen op catalogusprijs zoals hierboven beschreven.   De catalogus is een Excel lijst en bevat volgende informatie:   -Productomschrijving.   -Eigen artikelnummer.   -Prijs excl. btw.   -Een duidelijke foto van het product in JPEG formaat.   Nieuwigheden die interessant kunnen zijn bij de uitvoering van deze raamovereenkomst mogen worden toegevoegd bij het onderhavig contract mits goedkeuring door het Mobiliteitsbedrijf.   3-maandelijks wordt de catalogus geactualiseerd.   Deze opdracht omvat één perceel.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Kwaliteit  -  weging:   550
*  Ecologische impact  -  weging:   50
Kost:
*  Prijs  -  weging:   400
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bestek


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-08-28   12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-08-28
Plaatselijke tijd:   12:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het Mobiliteitsbedrijf Stad Gent is gesloten op woensdag 11 juli 2018 en van maandag 16 juli 2018 tot en met vrijdag 20 juli 2018.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 37 ,  BE - 1040   Brussel

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 37 ,  BE - 1040   Brusel

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetensschapsstraat 37 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-04

Vergelijkbare advertenties van BDA