Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : FOD Sociale Zekerheid
Postadres : Kruidtuinlaan 50, bus 100 , BE - 1000 Brussel
Tel: +32 25098054
E-mail: nathalie.orban@minsoc.fed.be
Internetadres(sen): www.socialsecurity.fgov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=313440
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
DAGELIJKSE EN PERIODIEKE SCHOONMAAK VAN DE LOKALEN VAN DE FOD SOCIALE ZEKERHEID IN DE FINANCIETOREN, KRUIDTUINLAAN 50 TE 1000 BRUSSEL Referentienummer: FOD SZ-2018-LOG-CLEAN FINTO-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90919200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
DAGELIJKSE EN PERIODIEKE SCHOONMAAK VAN DE LOKALEN VAN DE FOD SOCIALE ZEKERHEID IN DE FINANCIETOREN, KRUIDTUINLAAN 50 TE 1000 BRUSSEL
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Finance Tower, Kruidtuinlaan 50, 1000 Brussel.
II.2.4. Beschrijving
voor dagelijkse en periodieke schoonmaak van de ruimten die in dit bestek zijn vastgelegd, met inbegrip van alle prestaties en alle nodige uitvoeringsmiddelen om volgens de regels van de kunst, in alle veiligheid en in de beste economische omstandigheden de schoonmaak te verzekeren
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2019-01-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2019-12-31
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht kan drie keer stilzwijgend voor een jaar worden verlengd (maximale duur 4 jaar) bij toepassing van artikel 57 van de wet van 17 juni 2016. Wordt de opdracht niet verlengd, dan mag de opdrachtnemer geen schadevergoeding of interesten eisen omwille daarvan.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Eerste criteriumDe inschrijver moet tijdens een van de laatste drie boekjaren een omzet inzake de activiteiten die rechtstreeks verband houden met de diensten die in dit bestek worden beschreven, hebben gerealiseerd van 480.000 ?Hij voegt bij zijn offerte een verklaring inzake deze omzet gerealiseerd tijdens de laatste drie boekjaren.Tweede criteriumDe inschrijver voegt bij zijn offerte het bewijs dat hij een verzekering voor beroepsrisico (motorrijtuigenverzekering en arbeidsongevallenverzekering) heeft afgesloten.De gekozen inschrijver moet een verzekering afsluiten ter dekking van zijn aansprakelijkheid voor arbeidsongevallen en zijn burgerlijke aansprakelijkheid jegens derden tijdens de uitvoering van de overeenkomst, voor een minimumbedrag van 1.250.000 euro.Indien dit document niet bij de offerte wordt gevoegd, wordt deze als onregelmatig beschouwd.
Eventuele minimumeisen:
Eerste criterium
De inschrijver moet tijdens een van de laatste drie boekjaren een omzet inzake de activiteiten die rechtstreeks verband houden met de diensten die in dit bestek worden beschreven, hebben gerealiseerd van 480.000 ?
Hij voegt bij zijn offerte een verklaring inzake deze omzet gerealiseerd tijdens de laatste drie boekjaren.
Tweede criterium
De inschrijver voegt bij zijn offerte het bewijs dat hij een verzekering voor beroepsrisico (motorrijtuigenverzekering en arbeidsongevallenverzekering) heeft afgesloten.
De gekozen inschrijver moet een verzekering afsluiten ter dekking van zijn aansprakelijkheid voor arbeidsongevallen en zijn burgerlijke aansprakelijkheid jegens derden tijdens de uitvoering van de overeenkomst, voor een minimumbedrag van 1.250.000 euro.
Indien dit document niet bij de offerte wordt gevoegd, wordt deze als onregelmatig beschouwd.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Eerste criterium inzake de technische bekwaamheid van de inschrijver.De inschrijver moet over de volgende referenties aan uitgevoerde diensten beschikken die werden uitgevoerd tijdens de laatste drie jaren:Hij moet beschikken over minstens 3 soortgelijke referenties. Met soortgelijk wordt bedoeld:- Schoonmaak van lokalen van dezelfde aard en dezelfde frequentie;- Vergelijkbare of grotere oppervlakten als deze in dit bestek beschreven.De inschrijver voegt bij zijn offerte een overzicht van deze 3 referenties, met vermelding van:- het bedrag- de datum of periode- Naam van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren, - Coördinaten van de contractant (naam, adres, telefoon, E-mail adres). - Type gebouw en lokalen- De uitgevoerde prestaties- Aantal m²- Aantal medewerkers ingezet voor de betreffende referentieDe drie referenties moet als volgt worden gestaafd:a) indien het gaat om diensten voor rekening van openbare overheden, moet het bewijs worden geleverd aan de hand van door de bevoegde overheid uitgereikte of ondertekende certificaten;b) indien het gaat om diensten voor rekening van private personen, moeten de prestaties door deze personen worden bewezen. Is dit niet mogelijk, dan voegt de inschrijver een verklaring betreffende de uitvoering van de werkzaamheden in kwestie bij zijn offerte. De aanbestedende overheid heeft het recht om de door de inschrijver ingediende offertes te controleren bij de klanten die als referentie zijn opgegeven. Belangrijke opmerking:De inschrijver moet in zijn offerte vermelden welk gedeelte van de opdracht hij voornemens is in onderaanneming te geven en welke onderaannemers hij voorstelt.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-09-06 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-01-06
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2019-01-06
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 BRUSSEL
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.conseildetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
U kunt, mocht u zulks nodig achten, bij de Raad van State twee soorten beroep indienen: - een schorsingsberoep via een procedure bij uiterst dringende noodzakelijkheid binnen een termijn van 15 kalenderdagen te rekenen vanaf de kennisgeving van deze beslissing. - en/of een beroep tot vernietiging binnen een termijn van 60 kalenderdagen vanaf de kennisgeving van deze beslissingDe vormvoorschriften van die verzoekschriften staan omschreven in het K.B. van 5.12.91 (schorsing) en in het besluit van de Prins Regent van 23.08.48 (nietigverklaring). Voor meer informatie zie: www.raadvanstate.beHet beroep moet ingediend worden bij de griffie van de Raad van State, Wetenschapsstraat 33, 1040 Brussel.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-07-02