Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres : Regentlaan 54 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Christophe Gregoire
Tel: +32 25006733
Fax: +32 25006710
E-mail: christophe.gregoire@astrid.be
Internetadres(sen): www.astrid.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres : Regentlaan 54 ,BE -1000 Brussel
Contactpersoon: De heer Thomas Dayani
Tel: +32 25006738
Fax: +32 25006710
E-mail: thomas.dayani@astrid.be
Internetadres(sen): www.astrid.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
onderhoudscontract voor technische installaties Referentienummer: E-A-1908
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50700000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Voorwerp van deze diensten: Onderhoudscontract voor elektrische installaties.
Toelichting: De NV A.S.T.R.I.D. wenst een onderhoudscontract af te sluiten voor het onderhoud van de technische installaties van haar kantoren op de Regentlaan in Brussel en voor de provinciale CIC's (Centrum voor Informatie en Communicatie) van de Federale politie, waar de voornaamste ASTRID-installaties geplaatst zijn.
De opdracht is als volgt opgedeeld in drie percelen:
Perceel 1 "Preventief en correctief onderhoud van de technische installaties op de Regentlaan, 1000 Brussel"
Perceel 2 "Schoonmaak van de technische ruimten en van de kantoorapparatuur op de Regentlaan en in de CIC's"
Perceel 3 "Preventief en correctief onderhoud van de digitale projectieapparatuur die geïnstalleerd is in het gebouw van de Regentlaan en in de CIC's"
De opdracht heeft betrekking op een periode van 4 jaar voor alle percelen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Preventief en correctief onderhoud van de technische installaties op de Regentlaan II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Verschillende leveringsplaatsen Astrid & CIC's
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Specifieke ervaring - weging: 50
Kost:
* prijs - weging: 50
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Schoonmaak van de technische ruimten en van de kantoorapparatuur op de Regentlaan en in de CIC's II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Verschillende leveringsplaatsen Astrid & CIC's
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Specifieke ervaring - weging: 50
Kost:
* prijs - weging: 50
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 3II.2.1. Benaming
Preventief en correctief onderhoud van de digitale projectieapparatuur die geïnstalleerd is in het gebouw van de Regentlaan en in de CIC's II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Verschillende leveringsplaatsen Astrid & CIC's
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Specifieke ervaring - weging: 50
Kost:
* prijs - weging: 50
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* *Het UEA dient door de onderaannemer(s) te worden ingevuld.* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1.
De inschrijver zal het verwezenlijken van een omzet van minstens 100.000 euro/jaar in een opdracht voor technisch onderhoud in de loop van de 3 afgelopen jaren moeten bewijzen.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-08-28 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-11-26
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-08-28
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: Zaal Morse 5de verdieping Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-25