Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw De Brug - Katholieke Basisscholen Zwevegem en St.-Lodewijk
Postadres : Theofiel Toyeplein 8 , BE - 8550 Zwevegem
Contactpersoon: Wim Coudyser
E-mail: codiwim@sgdebrug.be
Internetadres(sen): http://vrijecentrumschool.be/debrug/ https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=313260
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Sileghem & Partners architecten en ingenieurs cvba
Postadres : Winkelstraat 2 ,BE -8550 Zwevegem
E-mail: inge@sileghem.be
Internetadres(sen): http://www.sileghem.be http://www.sileghem.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Verbouwen 2 klassen lot: Schilderwerk en zachte bevloeringen Referentienummer: S&P-A16 0103-4-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45440000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Inrichten van de bestaande, leegstaande zolder zodat er 2 klassen, berging en stooklokaal in ondergebracht kunnen worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE254
Voornaamste plaats van uitvoering: Zwevegem
II.2.4. Beschrijving
Dit lot omvat het schilderen van de gipskartonwanden en plafonds, en het plaatsen van een nieuwe vinyl vloerbekleding
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
25 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-20 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +322 2349611
E-mail: info@raadvanstate.be
Internetadres(sen): http://raadvanstate.be/?page=contact@lang=nl
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-27