Stadsbestuur Geel

Vernieuwen en herstellen van stoepen in diverse straten



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stadsbestuur Geel
Postadres :  Werft 20 , BE - 2440   Geel
Contactpersoon:   De heer Gino Verschueren
Tel:   +32 14566281
Fax:   +32 14566239
E-mail:   openbarewerkenenverkeer@geel.be
Internetadres(sen):   www.geel.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Stadsbestuur Geel
Postadres :  Werft 20 ,BE -2440   Geel
Contactpersoon:   De heer Gino Verschueren
Tel:   +32 14566281
Fax:   +32 14566239
E-mail:   openbarewerkenenverkeer@geel.be
Internetadres(sen):   www.geel.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vernieuwen en herstellen van stoepen in diverse straten  
Referentienummer:   2018-043
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45233300
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
Voornaamste plaats van uitvoering:   Grondgebied stad Geel, 2440 Geel
II.2.4. Beschrijving
1. De totale aanneming heeft tot doel HET VERNIEUWEN EN HERSTELLEN VAN STOEPEN IN DIVERSE STRATEN gelegen binnen het grondgebied van Geel.   Deze werken omvatten naargelang de noodzaak:   - opbreken van bestaande stoepen: dals, betonstraatstenen, boordstenen, goten, kolken, klinkers, .   - opbreken van asfalt waar nodig,   - ophalen boordstenen en putten,   - leggen van nieuwe stoepen en verharding in betonstraatstenen: klinkers, boordstenen, goten, kolken, .   - leveren en afvoeren van materialen,   - herstellen van gebreken aan stoepen, boordstenen en greppels.   2. De hoeveelheden kunnen variëren van enkele m² tot de (her)aanleg van een volledige stoep. De omvang der werken blijkt uit de plannen, bijzonder bestek, plaatsbezoek en opmeting; deze documenten vullen elkaar aan. Kleine werken met een oppervlakte kleiner dan 200m² worden uitgevoerd als herstellingswerk (zie III.5.2. 'Herstellingswerken), voor opdrachten met een oppervlakte groter dan of gelijk aan 200m² worden uitgevoerd als vernieuwingswerken (zie III.5.1. 'Vernieuwingswerken').   3. Waar de aanduidingen en offertes der uit te voeren werken onvolledig of niet duidelijk zijn, moet de aannemer alle uitvoeringsmiddelen in het werk stellen en alle bijkomende werken, leveringen en verstrekkingen uitvoeren, nodig om de in hoofdzaak aangeduide werken volgens de regels der kunst te verwezenlijken.   De inschrijvers zullen bovenvermelde onvolledigheden niet kunnen inroepen om enige klacht in te dienen of om enige wijziging aan de aannemingsvoorwaarden te bepleiten. Door het neerleggen van zijn offerte verklaart de inschrijver de toestand onderzocht te hebben, zodat hij geen beroep kan doen op onvoorziene omstandigheden.   4. Onderhavige opdracht betreft het uitvoeren van werken volgens raamcontract.   5. Op basis van onderhavig bestek geeft de aannemer geen exclusiviteitsrecht. Het stadsbestuur kan gedurende de geldigheidsduur van de contractprestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, laten uitvoeren door andere aannemer. De aannemer kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding.  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Technische bekwaamheid  -  weging:   25
Prijs  -  weging:   75
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Passende bankverklaring
Eventuele minimumeisen:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. * Een referentielijst2. * Attest verzekering burgerlijke aansprakelijkheid ondernemen en Veiligheids- en Gezondheidsplan3. * Inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister

Eventuele minimumeisen:
1. Een lijst met minimaal 3 gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.
2. De inschrijver dient het attest burgerlijke aansprakelijkheid ondernemen behoorlijk ingevuld bij te voegen bij zijn inschrijving.
De in bijlage voorziene documenten met betrekking tot het Veiligheids- en Gezondheidsplan dienen op straffe van absolute nietigheid ingevuld aanwezig te zijn.
3. Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), klasse 3
Deze opdracht behelst het vernieuwen en herstellen van stoepen in regie voor een jaarlijks geraamd bedrag dat de 500.000,00 euro niet overschrijdt.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie bestek.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-08-21   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-12-19
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-08-21
Plaatselijke tijd:   10:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-27

Vergelijkbare advertenties van BDA