Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Technische Diensten KU Leuven
Postadres : W. de Croylaan 60A bus 5570 , BE - 3001 Leuven
Contactpersoon: Fabienne Wauters
Fax: +32 16322982
E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internetadres(sen): www.kuleuven.be/overheidsopdrachten https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=312802
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
QMMO18-743_ Raamovereenkomst voor de levering en installatie/implementatie van een integrale digital signage oplossing (hardware en software) incl. onderhoud en ondersteuning Referentienummer: KULeuven-QMMO18-743-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30200000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Kandidaatstelling voor de raamovereenkomst voor de levering en installatie/implementatie van een integrale digital signage oplossing (hardware en software) incl. onderhoud en ondersteuning
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst voor de levering en installatie/implementatie van een integrale digital signage oplossing (harwdare en software) incl. onderhoud en ondersteuning
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
96 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
maximaal 3 maal 2 maanden.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
zie kandidaatstellingsbestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-26 16:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Leuven
Ferdinand Smoldersplein 5 , BE - 3000 Leuven
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-25