Hogeschool Gent

Vernieuwing en beheer modulaire beursstand HoGent



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Hogeschool Gent
Postadres :  Geraard de Duivelstraat 5 , BE - 9000   Gent
Contactpersoon:   Isabelle Claeys
Tel:   +32 92432702
E-mail:   isabelle.claeys@hogent.be
Internetadres(sen):   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311725   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311725


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Vernieuwing en beheer modulaire beursstand HoGent  
Referentienummer:   Hogeschool Gent-DCOM/IC/20182-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39154100
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Vernieuwing en beheer modulaire beursstand HoGent
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE2
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft:   1. Het ontwerpen van de vernieuwde modulaire beursstand van de HoGent   2. De productie en aankoop van de elementen die noodzakelijk zijn voor de vernieuwing van de   HoGent stand (wanden, desks, verlichting, schermen, vloerbekleding,.)   3. Het jaarlijks uittekenen van de stand op basis van de toegestane oppervlakte (6 beurzen per   jaar met variabele oppervlakte en mogelijkheid tot occasionele aanvraag)   4. Het opbouwen en afbouwen van de beursstand volgens de richtlijnen voor standenbouwers   5. Transport (van en naar beurs) en stockage van de gehele beursstand (zowel de nieuwe   elementen als de in gebruik genomen materialen uit de materiaallijst (Bijlage F)) op een   daartoe geschikte locatie van de inschrijver zelf   6. Vernieuwen van visuals op aanvraag   Bij de vernieuwing van de beursstand is het wenselijk dat de opdrachtnemer zoveel mogelijk   hergebruik maakt van de reeds door de HoGent aangekochte materialen/bestanddelen en andere benodigdheden voor de beursstand (opgenomen in een lijst als bijlage bij het bestek).  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
uitsluitingsgronden (zie bestek)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-09-03   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-13

Vergelijkbare advertenties van BDA