Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Hogeschool Gent
Postadres : Geraard de Duivelstraat 5 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Isabelle Claeys
Tel: +32 92432702
E-mail: isabelle.claeys@hogent.be
Internetadres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311725 https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311725
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Vernieuwing en beheer modulaire beursstand HoGent Referentienummer: Hogeschool Gent-DCOM/IC/20182-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 39154100
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Vernieuwing en beheer modulaire beursstand HoGent
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht betreft: 1. Het ontwerpen van de vernieuwde modulaire beursstand van de HoGent 2. De productie en aankoop van de elementen die noodzakelijk zijn voor de vernieuwing van de HoGent stand (wanden, desks, verlichting, schermen, vloerbekleding,.) 3. Het jaarlijks uittekenen van de stand op basis van de toegestane oppervlakte (6 beurzen per jaar met variabele oppervlakte en mogelijkheid tot occasionele aanvraag) 4. Het opbouwen en afbouwen van de beursstand volgens de richtlijnen voor standenbouwers 5. Transport (van en naar beurs) en stockage van de gehele beursstand (zowel de nieuwe elementen als de in gebruik genomen materialen uit de materiaallijst (Bijlage F)) op een daartoe geschikte locatie van de inschrijver zelf 6. Vernieuwen van visuals op aanvraag Bij de vernieuwing van de beursstand is het wenselijk dat de opdrachtnemer zoveel mogelijk hergebruik maakt van de reeds door de HoGent aangekochte materialen/bestanddelen en andere benodigdheden voor de beursstand (opgenomen in een lijst als bijlage bij het bestek).
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
uitsluitingsgronden (zie bestek)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-09-03 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-13