Parkeersagentschap

Gemengde overheidsopdracht voor leveringen en diensten met als voorwerp de verhuring van parkeerautomaten en hun onderhoud



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Parkeersagentschap
Postadres :  Gasthuisstraat 31 , BE - 1000   Brussel
Tel:   +32 25633971
E-mail:   pverraes@parking.brussels
Internetadres(sen):   http://http://parking.brussels/nl   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311370


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Gemengde overheidsopdracht voor leveringen en diensten met als voorwerp de verhuring van parkeerautomaten en hun onderhoud  
Referentienummer:   ASR-PB.A18/0004-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  38730000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht heeft als voorwerp:
 de verhuring voor 8 jaar van parkeerautomaten van de laatste generatie met aanraakscherm en te verbinden met een gecentraliseerd beheerssysteem, wat een dematerialisatie van het parkeerticket toelaat;
 het onderhoud « all in » voor 8 jaar van de gehuurde parkeerautomaten (met inbegrip van de reiniging van de toestellen), met mogelijkheid van verlenging van deze opdracht gedurende 3 maal 2 jaren;
 de bijzaken van de hoofdopdracht zoals de verbinding van alle parkeerautomaten met het gewestelijk platform voor het parkeren op de openbare weg "BIPASS" (Brussels Initiative for Parking SolutionS), dat de bestuurders toelaat te betalen door middel van de door hen verkozen applicatie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige opdracht heeft als voorwerp:    de verhuring voor 8 jaar van parkeerautomaten van de laatste generatie met aanraakscherm en te verbinden met een gecentraliseerd beheerssysteem, wat een dematerialisatie van het parkeerticket toelaat;    het onderhoud « all in » voor 8 jaar van de gehuurde parkeerautomaten (met inbegrip van de reiniging van de toestellen), met mogelijkheid van verlenging van deze opdracht gedurende 3 maal 2 jaren;    de bijzaken van de hoofdopdracht zoals de verbinding van alle parkeerautomaten met het gewestelijk platform voor het parkeren op de openbare weg "BIPASS" (Brussels Initiative for Parking SolutionS), dat de bestuurders toelaat te betalen door middel van de door hen verkozen applicatie.   Het Parkeeragentschap zal parkeerautomaten kunnen bestellen om ze te plaatsen in de gemeenten die de opdracht tot inning van de parkeergelden aan het Parkeeragentschap hebben overgedragen (momenteel Anderlecht, Sint-Agatha-Berchem, Ganshoren, Jette, Vorst, Evere en Sint-Jans-Molenbeek). De eerste levering van parkeerautomaten zal de vervanging omvatten van 400 parkeermeters die zich bevinden in Sint-Jans-Molenbeek.   Daarenboven treedt het Parkeeragentschap op als aankoopcentrale die een raamovereenkomst sluit bestemd voor de andere gemeenten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest (hieronder "Begunstigde gemeenten"). De Begunstigde gemeenten zullen hun eigen parkeerautomaten kunnen bestellen en zullen in dat geval een rechtstreekse contractuele relatie aangaan met de opdrachtnemer.   De opdrachtnemer moet parkeerautomaten van twee verschillende parkeerautomaatmerken kunnen leveren, tussen welke het Parkeeragentschap en de Begunstigde gemeenten bij elke te verrichten bestelling kunnen kiezen. Voor elk van beide merken moet de opdrachtnemer het onderhoud verzekeren en de bijkomende diensten leveren.   De daadwerkelijke bestellingen van te huren parkeerautomaten kunnen door het Parkeeragentschap en de Begunstigde gemeenten worden verricht gedurende 4 jaren te rekenen vanaf de sluiting van de opdracht.  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
cf. punt 3.4 van het bestek  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-07-18   12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-07-18
Plaatselijke tijd:   12:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-10

Vergelijkbare advertenties van BDA