Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : H.-Hartziekenhuis vzw
Postadres : Mechelsestraat 24 , BE - 2500 Lier
Contactpersoon: De heer Patrick Borghijs
Tel: +32 34912580
Fax: +32 34912346
E-mail: patrick.borghijs@hhzhlier.be
Internetadres(sen): http://www.hhzhlier.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Renovatie onderstations cv - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2018-010
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45331000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE21
Voornaamste plaats van uitvoering: H.-Hartziekenhuis vzw, Mechelsestraat 24 te 2500 Lier
II.2.4. Beschrijving
Dossier 2018-010 wordt vergezeld van 3 bijlages. Het bestek 2018-010, Bijlage 1. : Een samenvattende meetstaat ( in excel ) Bijlage 2 : Een hydraulisch schema Bijlage 3 : Een lastenboek opgesteld door studie bureau De Klerck , waarmee de aanbieders alle detailinformatie kunnen terugvinden voor het opmaken van een correcte offerte. Voor zover een onduidelijkheid zou kunnen ontstaan in de formuleringen gebruikt in bijlage 3 en bestek (1) is het zo dat enkel bij tegenstrijdigheden de voorwaarden van bestek 2018-010 primeren op deze van het bestek van het studiebureau.In alle andere gevallen bestaan alle voorwaarden naast elkaar. De leveranciersselectie en beoordeling adhv gunningsciteria worden gedaan op basis van de criteria vermeld in bestek 2018-010 . Facturen , waarop altijd het dossier nummer dient vermeld te worden , worden digitaal gestuur naar Invoices@HHZHLier.be
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Termijn van uitvoering - weging: 25
Prijs - weging: 75
II.2.7. Looptijd
3 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
referentielijst met min 5 gerealiseerde projecten
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Referenties.*VCA keuring moet beschikbaar zijn voor eigen medewerkers en onderaannemers
Eventuele minimumeisen:
min 3 ref van minimale gelijkaardige werken
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-05
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-01-01
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Plaatsbezoek dient te worden afgesproken met Patrick Borghijs .(Patrick Borghijs 03/49125 80 )
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg Antwerpen , afdeling Mechelen
Keizerstraat 20 , BE - 2800 Mechelen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-12