Federale Pensioendienst

Onderhoud van de technische installaties - Gebouw te Gent, Koningin Fabiolalaan 116



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Federale Pensioendienst
Postadres :  Zuidertoren , BE - 1060   Brussel
Tel:   +32 25292212
E-mail:   marc.leunens@sfpd.fgov.be
Internetadres(sen):   www.sfpd.fgov.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=311147


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoud van de technische installaties - Gebouw te Gent, Koningin Fabiolalaan 116  
Referentienummer:   SFPD-S300/2018/11-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Onderhoud van de technische installaties - Gebouw te Gent, Koningin Fabiolalaan 116
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud van de technische installaties  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
120   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Overlegging van jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land waar de ondernemer is gevestigd publicatie van jaarrekeningen voorschrijft;- Een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datumwaarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.- Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's of, in voorkomend geval, een bankverklaring
Eventuele minimumeisen:
- jaarlijkse minimumomzet : ? 250 000,00 wat betreft de activiteit ''onderhoud van technische
installaties''

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
-Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen periode van drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instantieswaarvoor zij bestemd waren. Ten minste 3 referenties van onderhoudscontracten die door de inschrijver worden of werdenuitgevoerd.-De beschrijving van de technische uitrusting van de dienstverlener, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.-De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.-Een vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering vande opdracht.-Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van hetkaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar

Eventuele minimumeisen:
-De onderhoudscontracten hebben minimaal betrekking op volgende installaties:
# Installatie van centrale verwarming van minimum 200 kW;
# Klimatisatie met koelgroepen van minimum 250 kW;
# Ventilatiegroepen van minimum 12.000 m³/u per installatie;
De gebouwen waarop deze contractreferenties van toepassing zijn, hebben een oppervlakte van ten minste 2000 m²
-. De inschrijver moet op het moment van de inschrijving beschikken over minstens 10 technisch gekwalificeerde
personeelsleden waarvan minstens 1 bachelor in klimaatregeling, elektromechanica of automatisering of ten minste 3 jaar professionele ervaring hebben in het controleren, ontwerpen, installeren of onderhouden van HVAC-installaties, op voorwaarde dat hij die ervaring heeft opgedaan in het kader van zijn hoofd- of voltijdse activiteiten of minimum 5 jaar ervaring hebben, op voorwaarde dat hij die ervaring heeft opgedaan in het kader van nevenactiviteiten of het kader van professionele, deeltijdse
nevenactiviteiten


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-07-05   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-07-05
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   Wordt in de vergaderzaal op de 17e verdieping van de Zuidertoren te 1060 Brussel in openbare zitting overgegaan tot de opening van de offertes

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het bijvoegen van een correct ingevulde UEA is verplicht

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
E-mail:   info@raadst-consetat.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel
E-mail:   info@raadst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-06-08

Vergelijkbare advertenties van BDA