Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres : Koningsstraat 76 , BE - 1000 Brussel
Tel: +32 25155862
Fax: +32 25153281
E-mail: gorik.marievoet@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=310333
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de levering van industriële gereedschappen. Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4013/GM-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 42600000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst.
Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB.
De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Gereedschappen II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Deze aankondiging van opdracht betreft in een eerste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragraaf III.2) "Deelnemingsvoorwaarden" van onderhavige aankondiging van opdracht. In een tweede fase, na de evaluatie van de aanvragen tot deelneming, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt opdat zij hun offerte zouden kunnen indienen. De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst. Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB. De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden. Het aangeboden gamma moet onder andere volgende klassen gedeeltelijk of volledig bedekken: 1. Gereedschappen; hand en elektrische gereedschappen. 2. Transmissies; riemen etc. 3. Gecertifieerde hijsgereedschappen; takels, hijsbanden. 4. Snijgereedschappen; beitels, boren. 5. Veiligheid; brandvertragende kasten, pictogrammen. 6. Meetapparatuur. 7. Lasmaterialen. 8. Abrasieven. 9. Ladders. 10. Magazijnuitrusting. Daarnaast moet voor de goederen in het gamma een degelijke technische support kunnen gegeven worden en moet voor deze ondersteuning een expert voorzien worden die telefonisch bereikbaar is en regelmatig de werkplaatsen van de MIVB bezoekt. Voor een aanzienlijk deel van de aangeboden goederen zal een dienst na verkoop voorzien worden.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
1424 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
2 maal 2 jaar
Lot 2II.2.1. Benaming
Transmissies II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Deze aankondiging van opdracht betreft in een eerste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragraaf III.2) "Deelnemingsvoorwaarden" van onderhavige aankondiging van opdracht. In een tweede fase, na de evaluatie van de aanvragen tot deelneming, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt opdat zij hun offerte zouden kunnen indienen. De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst. Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB. De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden. Het aangeboden gamma moet onder andere volgende klassen gedeeltelijk of volledig bedekken: 1. Gereedschappen; hand en elektrische gereedschappen. 2. Transmissies; riemen etc. 3. Gecertifieerde hijsgereedschappen; takels, hijsbanden. 4. Snijgereedschappen; beitels, boren. 5. Veiligheid; brandvertragende kasten, pictogrammen. 6. Meetapparatuur. 7. Lasmaterialen. 8. Abrasieven. 9. Ladders. 10. Magazijnuitrusting. Daarnaast moet voor de goederen in het gamma een degelijke technische support kunnen gegeven worden en moet voor deze ondersteuning een expert voorzien worden die telefonisch bereikbaar is en regelmatig de werkplaatsen van de MIVB bezoekt. Voor een aanzienlijk deel van de aangeboden goederen zal een dienst na verkoop voorzien worden.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
2 maal 2 jaar
Lot 3II.2.1. Benaming
Handling II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Deze aankondiging van opdracht betreft in een eerste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragraaf III.2) "Deelnemingsvoorwaarden" van onderhavige aankondiging van opdracht. In een tweede fase, na de evaluatie van de aanvragen tot deelneming, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt opdat zij hun offerte zouden kunnen indienen. De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst. Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB. De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden. Het aangeboden gamma moet onder andere volgende klassen gedeeltelijk of volledig bedekken: 1. Gereedschappen; hand en elektrische gereedschappen. 2. Transmissies; riemen etc. 3. Gecertifieerde hijsgereedschappen; takels, hijsbanden. 4. Snijgereedschappen; beitels, boren. 5. Veiligheid; brandvertragende kasten, pictogrammen. 6. Meetapparatuur. 7. Lasmaterialen. 8. Abrasieven. 9. Ladders. 10. Magazijnuitrusting. Daarnaast moet voor de goederen in het gamma een degelijke technische support kunnen gegeven worden en moet voor deze ondersteuning een expert voorzien worden die telefonisch bereikbaar is en regelmatig de werkplaatsen van de MIVB bezoekt. Voor een aanzienlijk deel van de aangeboden goederen zal een dienst na verkoop voorzien worden.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
1424 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
2 maal 2 jaar
Lot 4II.2.1. Benaming
Veiligheid & Hygiëne II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
II.2.4. Beschrijving
Deze aankondiging van opdracht betreft in een eerste fase een oproep tot kandidaatstelling. De kandidatuur dient gesteld te worden door overmaking van een dossier met alle benodigde informatie, zoals beschreven in paragraaf III.2) "Deelnemingsvoorwaarden" van onderhavige aankondiging van opdracht. In een tweede fase, na de evaluatie van de aanvragen tot deelneming, zal aan de geselecteerde bedrijven het bestek worden overgemaakt opdat zij hun offerte zouden kunnen indienen. De opdracht betreft het afsluiten van een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers voor de levering van industriële materialen. Een zeer breed gamma van materialen en merken moet geleverd worden in de magazijnen en werkplaatsen van de MIVB, verspreid over het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De opdrachtnemer moet snel en vlot kunnen leveren vanuit zijn stock. De bestellingen worden voor +/-85% via internet catalogus geplaatst. Deze cataloog moet de bestelgegevens kunnen uitwisselen met het SAP-platform van de MIVB. De nodige goedkeuringen, zoals bijvoorbeeld deze van de interne preventiedienst van de MIVB, moeten elektronisch gevalideerd worden vooraleer de goederen verstuurd worden. Als er bij goederen een veiligheidsfiche of medische fiche hoort, moet deze in de catalogus ingeladen kunnen worden. Het aangeboden gamma moet onder andere volgende klassen gedeeltelijk of volledig bedekken: 1. Gereedschappen; hand en elektrische gereedschappen. 2. Transmissies; riemen etc. 3. Gecertifieerde hijsgereedschappen; takels, hijsbanden. 4. Snijgereedschappen; beitels, boren. 5. Veiligheid; brandvertragende kasten, pictogrammen. 6. Meetapparatuur. 7. Lasmaterialen. 8. Abrasieven. 9. Ladders. 10. Magazijnuitrusting. Daarnaast moet voor de goederen in het gamma een degelijke technische support kunnen gegeven worden en moet voor deze ondersteuning een expert voorzien worden die telefonisch bereikbaar is en regelmatig de werkplaatsen van de MIVB bezoekt. Voor een aanzienlijk deel van de aangeboden goederen zal een dienst na verkoop voorzien worden.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
1424 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
2 maal 2 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Volgende documenten moeten verplicht de kandidaatstelling vergezellen:Zie het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage bij deaankondiging van de opdracht: verplicht in te vullen op de website https://ec.europa.eu/tools/espd.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Volgende documenten moeten verplicht de kandidaatstelling vergezellen:Zie het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage bij deaankondiging van de opdracht: verplicht in te vullen op de website https://ec.europa.eu/tools/espd.
Eventuele minimumeisen:
Het eigen vermogen van de onderneming mag niet negatief zijn, niet lager zijn dan 50% van het kapitaal of beneden het wettelijk minimumkapitaal.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Volgende documenten moeten verplicht de kandidaatstelling vergezellen:Zie het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage bij deaankondiging van de opdracht: verplicht in te vullen op de website https://ec.europa.eu/tools/espd. Daarnaast wordt gevraagd onderstaande zaken toe te voegen aan de kandidatuur:1) Getekende tevredenheidsattesten, opgemaakt door klanten die gebruik maken van een e-cataloog zoals hierboven beschreven.2) Een beschrijving van de expertise van de kandidaat in het betref fende domein en van zijn voornaamste technische uitrustingen en zijn mogelijkheden inzake inzetbare werknemers (het aantal).3) Een verklaring op erewoord dat de uitvoerende arbeiders en bedienden alsook de hele hiërarchische lijn die het personeel op het terrein omkadert, Nederlands of Frans begrijpen en spreken.4) Een formele verklaring dat de kandidaat zonder speciale formali teiten het bezoek van een MIVB-delegatie in zijn vestiging en die van eventuele onderaannemers en klanten aanvaardt om zijn technische mogelijkheden te kunnen beoordelen.
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-02 00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Om operationele redenen zal het aantal geselecteerde kandidaten beperkt worden tot maximum 6. De selectie van de kandidaten zal gebeuren op basis van de kwalitatieve selectiecriteria die in onderhavige aankondiging beschreven worden. In geval van overtal zal de selectie van de kandidaten op volgende basis gebeuren:- het aantal opgegeven soortgelijke referenties, vergezeld van een tevredenheidattest van de klant,Elke onderneming (juridische entiteit) mag slechts 1 kandidatuur in dienen, hetzij in eigen naam, hetzij in een tijdelijke vereniging. De tijdelijke verenigingen moeten ten laatste worden aangegeven op het moment van de indiening van hun dossier met het oog op de selectie van de kandidaten.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-30