Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Universitair Ziekenhuis Gent
Postadres : Corneel Heymanslaan 10 , BE - 9000 Gent
Contactpersoon: Mevrouw Sophie Sieben
Tel: +32 93320080
Fax: +32 93323853
E-mail: sophie.sieben@uzgent.be
Internetadres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aanleg gescheiden riolering met 15-jaar full-omnium onderhoud Referentienummer: OP/JVDB/SSI/D34170253
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45232440
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
Voornaamste plaats van uitvoering: CAMPUS UZ GENT, Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
II.2.4. Beschrijving
Aanleg gescheiden riolering met 15-jaar full-omnium onderhoud
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
180 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
De gemiddelde minimale totale omzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren dient 12 mio EUR te bedragen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
Eventuele minimumeisen:
Minimum 2 referenties van rioleringswerken.
Vereiste erkenning: C1 (Gewone rioleringswerken), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-07-13 09:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2019-03-10
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-07-13
Plaatselijke tijd: 09:30 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Door het feit dat hij zijn offerte indient, erkent de opdrachtnemer dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte heeft gesteld van de bestaande toestand van de bouwplaats, de ligging, de omgeving en de toegangswegen en verklaart hij zich zonder voorbehoud te onderwerpen aan de voorschriften van het bestek. De opdrachtnemer wordt dientengevolge geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang der aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, m.b.t. (niet beperkende lijst):- de algemene coördinatie van de werken;- de inrichting van de bouwplaats;- de voorschriften en nutsleidingen;- de noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen op de werf;- de mogelijkheden tot de aanvoer en het stockeren van bouwmaterialen;- het plaatsen van stellingen;- de opstelling van aangepast materieel (graafmachines, kranen, .);- het toepassen van aangepast kleiner materieel voor werken thv binnenkoeren, overkoppelingen van aansluitingen, werken dicht tegen bestaande te behouden gebouwen, werken in bosgebied en tuinen, .- de gelijktijdige werken op de campus- het gebeurlijk onderzoek van de terug te winnen, recycleren of af te voeren materialen (op basis van het bestek en de meetstaten) et de mogelijkheden de afvalsortering in situ te organiseren (beschikbare ruimte, toegankelijkheid, .);- de toegankelijkheid van de werfDe opdrachtnemer kan zich a posteriori niet beroepen op zijn onwetendheid van deze factoren. Eventuele leemtes dienen door de opdrachtnemer in zijn inschrijving vermeld. Nadien worden geen meerprijzen meer toegestaan.OPGELET :De inschrijver moet zich ter plaatse begeven om de situatie te beoordelen en rekening te houden met de invloed van de werken op de huidige situatie. De inschrijver vraagt aan de Aanbesteder de toelating om de bouwplaats te bezoeken. Na het bezoek van de inschrijver, zal de Aanbesteder het attest van plaatsbezoek van de inschrijver invullen. Desgevallend zullen de voorwaarden van plaatsbezoek door de Aanbesteder aan de inschrijver vermeld worden. De Aanbesteder is in geen geval aansprakelijk als er een ongeluk gebeurt tijdens het plaatsbezoek. Het door de Aanbesteder ingevuld attest van plaatsbezoek moet verplicht toegevoegd worden aan de offerte.Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt van de inschrijver vereist dat hij een plaatsbezoek uit voert met Dhr. Koen Dhondt en Dhr. Pascal Mortier op één van volgende data:XXX november 2017 tussen X u en X u Door UZG aan te vullenDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad Van State
Wetenschapstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-29