Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: VEREENVOUDIGDE AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT FREEMARKET
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Elsene
Postadres : Elsensesteenweg, 168 , BE - 1050 Brussel
Contactpersoon: Najib BAKKALI
Tel: +32 25156292
E-mail: centraledachat@ixelles.be
Internetadres(sen): www.ixelles.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=308985
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Regelmatige onderhoud en plaatselijke schoonmaak van gebouwen van het private en openbare patrimonium van de gemeente Elsene, evenals het plaatselijke schoonmaak van gebouwen die door de gemeente Else II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90910000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Het regelmatige onderhoud en plaatselijke schoonmaak van gebouwen van het private en openbare patrimonium van de gemeente Elsene, evenals het plaatselijke schoonmaak van gebouwen die door de gemeente Elsene worden gehuurd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De technische capaciteit van de inschrijver moet worden aangetoond:Aan de hand van een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. In te dienen document:Een lijst met de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.De diensten kunnen worden gestaafd aan de hand van een of meer attesten die gezamenlijk aan het vereiste niveau voldoen.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver toont ervaring aan met de diensten die voor deze opdracht moeten worden uitgevoerd.
De lijst met de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, bevat minstens:
Een referentie van een of meerdere diensten gelijkaardig aan het voorwerp van de opdracht voor een jaarlijks minimumbedrag van 100.000,00 EUR ZBTW.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-06-05 15:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-18