Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Sibelga
Postadres : Werkuizenkaai 16 , BE - 1000 Brussel
Contactpersoon: Anaïs Sandri
Tel: +32 22743647
Fax: +32 22743268
E-mail: public_procurement@sibelga.be
Internetadres(sen): www.sibelga.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=305704
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Sibelga - Werken plaatsen Smart tellers POC Referentienummer: Sibelga-SIB17TW1401-F05_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45317300
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Sibelga - Het voorwerp van de gunningsprocedure is de gunning van een raamovereenkomst voor de uitvoering van een Proefproject (Proof Of Concept - POC) in regie, met als doel om voor het eerst in serie, renovatiewerken uit te voeren op laagspanningsmeetinstallaties (LS) en Smart-meters te plaatsen, en dit in alle 19 gemeenten van het Brusselse Hoofdstedelijke Gewest.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-16
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-05-18
Plaatselijke tijd: 10:30
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-05-24
Plaatselijke tijd: 10:30
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Gezien we nog vragen gekregen hebben gedurende 7 dagen voor de datum van indiening van de offerte zijn we verplicht om de datum van indiening offerte uit te stellen tot 24.05.2018. In bijlage vindt u de nieuwe vragen en antwoorden terug.