Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Imelda VZW
Postadres : Imeldalaan 9 , BE - 2820 Bonheiden
Contactpersoon: De heer Luc Maegh
Tel: +32 15506133
Fax: +32 15505010
E-mail: luc.maegh@imelda.be
Internetadres(sen): www.imelda.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Informatica
Postadres : Imeldalaan 9 ,BE -2820 Bonheiden
Contactpersoon: De heer Kim Buts
Tel: +32 15504504
E-mail: Kim.Buts@imelda.be
Internetadres(sen): www.imelda.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Aankoop en onderhoud van infrastructuur voor draadloos netwerk Referentienummer: 2018-1140
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 32424000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE212
Voornaamste plaats van uitvoering: Imeldaziekenhuis en Wzc Den Olm, 2820 Bonheiden
II.2.4. Beschrijving
Imelda wenst een raamovereenkomst van 5 jaar te sluiten om zijn WLAN-Infrastructuur te vervangen en te onderhouden. De vervanging gebeurt de eerste 3 jaar in een aantal fases: Fase 1: Vervangen WLAN-infrastructuur campus Imelda Fase 2: Vervangen access points in Woonzorgcentrum Den Olm Fase 3: Uitbreidingen WLAN - campus Imelda naar bestaande gebouwen zonder WLAN en nieuw op te richten gebouwen/locaties. Imelda wenst een gecentraliseerde architectuur met intelligente access points, gestuurd door gecentraliseerde, redundante WLAN controllers. De access points van de nieuwe WLAN infrastructuur moeten worden aangesloten op de bestaande HPE en Avaya edge switches De aangeboden fabrikant/oplossing is gecertificeerd voor het ondersteunen van de Philips hartmonitoring telemetrietoepassingen, en ondersteunt LLDP-MED voor identificatie van Philips patiëntmonitoring Het draadloos netwerk laat o.a. spraak- en videocommunicatie toe, ondersteunt locatiebepaling, real-time alerting en environmental monitoring, .
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* Kwalitatieve en functionele beoordeling - weging: 40
Prijs - weging: 60
II.2.7. Looptijd
9 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Omzetcijfers - algemeen en specifiekEen verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.2. BankverklaringEen passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. + de jaarlijkse totale omzet van de kandidaat is minstens 2 keer zo groot als het bedrag van de offerte
+ de specifieke omzetcijfers zijn minimaal drie keer de waarde van de offerte
2. + Verklaring toe te voegen
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Certificaat van het Vendor statuut2. Technische dienstDe inschrijver voegt een uitgebreide beschrijving toe betreffende de werking en omvang van zijn technische dienst3. Certificaat ondersteuning Philips telemetrieDe aangeboden fabrikant/oplossing is gecertificeerd voor het ondersteunen van de Philips hartmonitoring telemetrietoepassingen, en ondersteunt LLDP-MED voor identificatie van Philips patiëntmonitoring4. Referentielijst Een lijst van de voornaamste vergelijkbare leveringen/installaties die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van de inhoud van de levering met verwijzing en/of afwijking tot de opdracht, de gunningsdatum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties (met vermelding van contactcoördinaten) waarvoor zij bestemd waren. Attesten/certificaten van goede uitvoering van alle referenties die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven en ondertekend5. ISO9001De inschrijver voegt bij zijn offerte een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking
Eventuele minimumeisen:
1. De aanbieder heeft minimaal op één na het hoogst mogelijke partner-statuut van de aangeboden vendor
2. + Hij heeft minimaal 3 volledig gecertifieerde technici op de aangeboden hardware/software ter beschikking. Deze technici zijn Nederlandstalig en zijn ingeschreven als werknemer van de leverancier.
+ Het eerste contact voor interventie is Nederlandstalig
3. + certificaat toe te voegen
4. + De referentielijst bevat minimaal 5 Europese referenties, waarvan minstens 2 ziekenhuizen van minstens 350 bedden. Van deze 2 ziekenhuizen is er minstens 1 Belgisch.
5. + certificaat toe te voegen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-06-19 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2018-12-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-06-19
Plaatselijke tijd: 14:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een gesloten opening van de offertes voorzien
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver is verplicht een plaatsbezoek uit te voeren om de huidige situatie te bekijken en de visie te bespreken waartoe Imelda wil werken. Tijdens deze sessie ontvangt men bijkomende informatie alsook digitale plannen van de gebouwen.Inschrijvers die geen plaatsbezoek uitvoeren, kunnen geen correcte aanbieding opstellen en worden verder als inschrijver uitgesloten.Iedere inschrijver kan met maximum 2 deelnemers aanwezig zijn op het plaatsbezoek. U dient uiterlijk 48h op voorhand eventuele vragen schriftelijk op te geven en de namen door te geven van de aanwezigen.Indien U niet ingeschreven bent, verkrijgt U geen toegang.Voor een plaatsbezoek neemt men contact op met Dhr K.Buts, verantwoordelijke hardware en netwerken, 015 50 45 04 kim.buts@imelda.be Het bewijs wordt verleend door het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan uw offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van het arrondissement Mechelen. , BE nvt
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-15