Vzw Ko Ronse

Realisatie van een moderne basisschool Fase 2 tot 4 : Slopen deel bestaande gebouwen, nieuwbouw van 5 klaslokalen en renovatie 4 klassen.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  VZW KO Ronse
Postadres :  Kaatsspelplein 4 , BE - 9600   Ronse
Tel:   +32 495365583
E-mail:   info@maartendobbelaere.be
Internetadres(sen):   http://www.maartendobbelaere.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=308316

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Architectenbureau Maarten Dobbelaere bvba
Postadres :  Tweekapellenstraat 15 ,BE -9050   Gentbrugge
Contactpersoon:   Maarten Dobbelaere
E-mail:   maarten@maartendobbelaere.be
Internetadres(sen):   http://www.koronse.be   http://www.koronse.be

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Realisatie van een moderne basisschool Fase 2 tot 4 : Slopen deel bestaande gebouwen, nieuwbouw van 5 klaslokalen en renovatie 4 klassen.  
Referentienummer:   VKORR-HHAMD001.3-4-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De werken omvatten :
- afbraak deel bestaande gebouwen
- bouwrijp maken
- ruwbouw en afwerking deel nieuwbouw
- ruwbouw en afwerking deel renovatie
- technische uitrusting
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE235
Voornaamste plaats van uitvoering:   Ronse - Sin-Pietersnieuwstraat
II.2.4. Beschrijving
De werken omvatten :   - afbraak deel bestaande gebouwen   - bouwrijp maken   - ruwbouw en afwerking nieuwbouw   - ruwbouw en afwerking renovatie   - technische uitrusting  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
200   dag(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Verdere renovatie van de andere vleugels van de school.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage BEen bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's; een bewijs van verzekering tegen arbeidsongevallen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht (opgeleverd in de laatste 5 jaar), die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.- Erkenning klasse en categorie

Eventuele minimumeisen:
Minstens 3 referenties die qua omvang en inhoud gelijkaardige projecten betreft.
Klasse: D, Categorie: 5


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-06-18   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-06-18
Plaatselijke tijd:   11:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Het volledige bijzonder bestek HHAMD001C wordt opgestuurd/gemaild na storting van 121 euro (digitaal dossier) of 363,00 euro (papieren en digitaal dossier) op rekeningnummer: BE 74 0688 9407 6107 van Architectenbureau Maarten Dobbelaere bvba - Tweekapellenstraat 15 -9050 Gentbrugge - met vermelding: "aankoop dossier HHAMD001C-D en btw-nr. Graag betalingsbewijs en btw-nr bezorgen dan wordt het dossier onmiddellijk bezorgd.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State ,  BE   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-11

Vergelijkbare advertenties van BDA