Gemeentebestuur Zaventem

Raamcontract voor het leveren en plaatsen van glas en buitenschrijnwerk voor de gemeente Zaventem, het AGB, het OCMW en de Politiezone Zaventem (01/09 2018 - 2019 - 2020 - 2021- 31/08/2022)



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeentebestuur Zaventem
Postadres :  Diegemstraat 37 , BE - 1930   Zaventem
Contactpersoon:   De heer Henk Souffriau
Tel:   +32 27178885
Fax:   +32 27254685
E-mail:   openbare.werken@zaventem.be
Internetadres(sen):   www.zaventem.be  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Dienst Openbare Werken
Postadres :  Steenokkerzeelstraat 56 ,BE -1930   Zaventem
Tel:   +32 27178885
Fax:   +32 27254685
E-mail:   ow@zaventem.be
Internetadres(sen):   www.zaventem.be  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamcontract voor het leveren en plaatsen van glas en buitenschrijnwerk voor de gemeente Zaventem, het AGB, het OCMW en de Politiezone Zaventem (01/09 2018 - 2019 - 2020 - 2021- 31/08/2022)  
Referentienummer:   2018-1172
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45000000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE24
Voornaamste plaats van uitvoering:   Grondgebied van de gemeente Zaventem
II.2.4. Beschrijving
Raamcontract voor het leveren en plaatsen van glas en buitenschrijnwerk voor de gemeente Zaventem, het AGB, het OCMW en de Politiezone Zaventem (01/09 2018 - 2019 - 2020 - 2021- 31/08/2022)  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  Uitvoeringstermijn  -  weging:   10
*  Garantietermijn  -  weging:   10
*  Warmte-isolerend  -  weging:   15
Prijs  -  weging:   65
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
zie de bepalingen vermeld in het bijzonder bestek



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-06-20   14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-18
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-06-20
Plaatselijke tijd:   14:00
Adres:   Dienst Openbare Werken, vergaderzaal gelijkvloers gebouw rechts, Steenokkerzeelstraat 56 te 1930 Zaventem Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-05-07

Vergelijkbare advertenties van BDA