Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Federale Pensioendienst
Postadres : Zuidertoren , BE - 1060 Brussel
Contactpersoon: Marc Leunens
Tel: +32 25292212
E-mail: marc.leunens@sfpd.fgov.be
Internetadres(sen): www.sfpd.fgov.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=307045
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Schoonmaak van de lokalen van het gebouw te LIEGE, Rue Paradis,50 Referentienummer: SFPD-S300/2018/08-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90911200
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak van de lokalen van het gebouw te LIEGE, Rue Paradis,50
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE332
Voornaamste plaats van uitvoering: LIEGE, Rue Paradis,50
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van de lokalen van het gebouw te LIEGE, Rue Paradis,50
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
* De milieuvriendelijkheid van de schoonmaakactiviteiten - weging: 20
* Een gedetaillerde beschrijving van het in praktijk brengen van de SLA's - weging: 5
Prijs - weging: 75
II.2.7. Looptijd
12 maand(en)
Verlenging mogelijk: JA
3 keer 1 jaar
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1° Overlegging van jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, 2°Een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn; 3°Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's of, in voorkomend geval, een bankverklaring
Eventuele minimumeisen:
jaarlijkse minimumomzet : ? 65 000,00 wat betreft de activiteit '' reiniging van kantoren''
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1° Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen periode van drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Ten minste 3 referenties van onderhoudscontracten die door de inschrijver worden of werden uitgevoerd.2°De beschrijving van de technische uitrusting van de dienstverlener, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.3°De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.4°De vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht.5°Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar
Eventuele minimumeisen:
-De contracten hebben minimaal betrekking op 2 000 m2
De gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting moet minimaal 15 arbeiders en 3 kaderleden (ploegbazen, inspecteurs en administratief personeel) bedragen .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-06-04 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-06-04
Plaatselijke tijd: 14:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Een bezoek van de lokalen is verplicht. Twee bezoeken zullen plaatsvinden, op dinsdag 15 mei 2018 om 10.00uur en op maandag 28 mei 2018 om 10.00uur.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat,33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-27