Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Zorgbedrijf Leuven, OCMW-vereniging van publiek recht
Postadres : Andreas Vesaliusstraat 47 , BE - 3000 Leuven
Contactpersoon: De heer Ward Decré
Tel: +32 16248277
Fax: +32 16248249
E-mail: ward.decre@zorgleuven.be
Internetadres(sen): www.zorgleuven.be
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Centrale Aankoopdienst - Zorg Leuven
Postadres : Geldenaaksebaan 430 ,BE -3001 Heverlee
Contactpersoon: De heer Ward Decré
Tel: +32 16248277
Fax: +32 16248249
E-mail: ward.decre@zorgleuven.be
Internetadres(sen): www.zorgleuven.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Software voor tijdsregistratie en planning Referentienummer: ZL-FCD-2018-073
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48450000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE242
Voornaamste plaats van uitvoering: Groot Leuven
II.2.4. Beschrijving
Software voor tijdsregistratie en planning
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Het offerteformulier moet vergezeld zijn van een uittreksel uit het strafregister op naam van de firma/vennootschap (max. 6 maanden oud), op te vragen bij het Centraal Strafregister (faxnummer +32 2 552 27 82 of per e-mail via cjc-csr@just.fgov.be) of een evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:-niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten, medeplichtigheid aan of poging tot het plegen van een dergelijk misdrijf, witwassen van geld, financiering van terrorisme, kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel, tewerkstelling van onderdanen van derde landen die illegaal in het land verblijven;- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.In toepassing van artikel 62 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.In toepassing van artikel 63 §2 van het KB van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Eventuele minimumeisen:
1. -
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Elke kandidaat dient een lijst met referenties uit de voorbije 5 jaar te bezorgen waarbij:- minstens 3 referenties van een openbaar bestuur met minimaal 1.000 gebruikers, waaronder zowel statutair als contractueel personeel- minstens 3 referenties uit de zorgsector (wzc, ziekenhuis, kinderdagverblijf,.)Eenzelfde referentie kan gebruikt worden voor beide vereisten.Voor elke referentie worden volgende aspecten duidelijk beschreven:- De oplossing die werd opgeleverd op gebied van soft- en hardware.- Een beschrijving van de complexiteit (vb verschillende werkroosters, planningssystemen,.) die geïmplementeerd werd.- Een beschrijving van de rol die de inschrijver vervulde in de verschillende aspecten van realisatie: analyse, implementatie software, installatie hardware, data-migratie, opleiding, onderhoud, .Voor elke referentie wordt bovendien een attest van goede uitvoering bijgevoegd.Minstens drie kandidaten waarvan de ingediende referenties het meest aansluiten bij de gevraagde oplossing zullen geselecteerd worden en uitgenodigd worden om aan de hand van het hun toegezonden bestek een offerte voor deze overheidsopdracht in te dienen.
Eventuele minimumeisen:
1. -
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-05-25
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-24