Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brussel - Preventie & Veiligheid
Postadres : de Lignestraat 40 , BE - 1000 Brussel
Tel: +32 25079946
Fax: +32 25079933
E-mail: paul.lemaire@bps.brussels
Internetadres(sen): http://bps-bpv.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=306101
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Bijzonder bestek Onderhoud van het gebouw van Brussel Preventie en Veiligheid Referentienummer: b p s -bpv/DA-DO/2018.001-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90910000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht gaat over het intern onderhoud van de gemeenschappelijke lokalen alsook van de 6de, 7de en 8ste verdieping, en op termijn, de 5de verdieping, die voornamelijk bestaat uit kantoren van het gebouw van Brussel preventie en veiligheid (BPV), gelegen te de Lignestraat 40, 1000 Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1, BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht gaat over het intern onderhoud van de gemeenschappelijke lokalen alsook van de 6de, 7de en 8ste verdieping, en op termijn, de 5de verdieping, die voornamelijk bestaat uit kantoren van het gebouw van Brussel preventie en veiligheid (BPV), gelegen te de Lignestraat 40, 1000 Brussel.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
24 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-05-22 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van Staat , BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van Staat , BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van Staat , BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-18