Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres : Vooruitgangsstraat 80 , BE - 1030 Brussel
Contactpersoon: M. Herve Crine
Tel: +322 2042967
Fax: +322 2042245
E-mail: hcrine@sprb.brussels
Internetadres(sen): http://sprb.brussels https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=305458
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de behandeling van asbest op het (pre) metronet - bb1464 Referentienummer: DITP-DIOV BM CSC-BB 1464-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45262660
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
-
Het bestek omvatten onder andere:
-
- Wegnemen en verwijderen van asbesthoudende elementen ;
- Indien nodig, de vervanging door een goedgekeurd materiaal;
- Permanente bescherming van asbesthoudende elementen die niet weggenomen kunnen worden.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Het Brussels Hoofdstedelijke Gewest
II.2.4. Beschrijving
- De door onderhavig bijzonder bestek geregelde opdracht is een raamovereenkomst en omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende meetstaat, evenals in alle andere contractuele bescheiden.
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
- Geven: hetzij het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de uitvoering van werken van categorie D en van de klasse die overeenstemt met het bedrag van de offerte (klasse 7 volgens de raming van de aanbesteder);-Hetzij het bewijs van een gelijkwaardig erkenning die voortspruit uit een inschrijving op een officiële lijst van aannemers erkend in een andere Lidstaat van de E.G. evenals uit eventuele aanvullende documenten;-Hetzij de nodige alternatieve bewijsstukken overeenkomstig artikel 3 § 1 en 2° van de wet van 20 maart 1991 aangaande de erkenning van aannemers der werken (cf. artikel 1er van het ministerieel besluit van 27 september 1991);-Aanvullende bij de erkenning hierboven, dient de inschrijver, op straffe van absolute nietigheid, bij zijn offerte een attest, afgeleverd door de Federale Overheidsdienst Arbeid, te voegen welke zijn bekwaamheid voor de uitvoering van onderhavige werken aantoont, dit in toepassing van het K.B. van 28/03/2007, betreffende de erkenning van aannemers en werknemers die afbraakwerken uitvoeren waarbij grote hoeveelheden asbestcement kunnen vrijkomen.-Als van toepassing, voor elke onderaannemer waarvan de lijst vereist is voor artikel 76 hieronder:-het bewijs van zijn erkenning als aannemer van werken voor de categorie D, in functie van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden;-het geraamde bedrag van het deel van de opdracht die aan hen zal toevertrouwd worden en de overeenkomende erkenningsklasse.
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
niks
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-05-25 09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 5 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-05-25
Plaatselijke tijd: 09:00 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
-De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De ordonnantie van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 08 mei 2014 betreffendede invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest istoepasbaar (zie bijzonder bestek).
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
-Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-16