Gemeentebestuur Kapellen

Uitnodiging tot indienen offerte - Heraanleg voetpaden Hoogboomsteenweg en Zilverenhoeklaan - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeentebestuur Kapellen
Postadres :  Antwerpsesteenweg 130 , BE - 2950   Kapellen
Contactpersoon:   Mevrouw Inge Beyers
Tel:   +32 36606646
Fax:   +32 36644198
E-mail:   publiekeruimteleefmilieu@kapellen.be
Internetadres(sen):   www.kapellen.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Heraanleg voetpaden Hoogboomsteenweg en Zilverenhoeklaan - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   2018075
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45213316
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   Hoogboomsteenweg, 2950 kapellen
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht omvat de heraanleg van voetpaden in de Hoogboomsteenweg (deel) en Zilverenhoeklaan (deel).   De opdracht is opgesplitst in 3 delen:   DEEL 1: Zilverenhoeklaan (verplichte uitvoering van de werken in augustus 2018)   - voetpad vanaf Antwerpsesteenweg tot huisnummer 16 (fietsdoorsteek, even zijde)   - voetpad vanaf Antwerpsesteenweg tot huisnummer 25 (fietsdoorsteek, oneven zijde)   DEEL 2: Hoogboomsteenweg   - voetpad tussen Claessensdreef en Leeuw Van Vlaanderenlaan (oneven zijde)   DEEL 3: Zilverenhoeklaan   - voetpad vanaf huisnummer 16 (fietsdoorsteek, even zijde) tot en met huisnummer 26 (exclusief groen gedeelte op de hoek met de Oude Bergsebaan)   De delen 1 en 2 worden met zekerheid gegund en uitgevoerd. Deel 3 betreft optionele werken die in functie van de budgettaire mogelijkheden zullen gegund worden. Indien deel 3 niet gegund wordt, zal de opdracht gegund worden op basis van de rangschikking na optelling van delen 1 en 2. Indien deel 3 wel wordt gegund, zal gegund worden op basis van de rangschikking na optelling van delen 1, 2 en 3.   Als deel 3 niet wordt gegund, kan dit geen aanleiding tot enige schadevergoeding.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
60   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van een verzekering.
Eventuele minimumeisen:
1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's is minimum vereist.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.

Eventuele minimumeisen:
1. Het betreft hier een lijst van minimmum vijf werken voor een minimum bedrag van 175.000 EUR die minstens zijn opgeleverd.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-30   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-07-29


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   Brussel (Etterbeek)

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-12

Vergelijkbare advertenties van BDA