Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Raamovereenkomst voor het renoveren en onderhouden van de distributielijnen voor brandstof



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres :  Koningsstraat 76 , BE - 1000   Brussel
Contactpersoon:   Myriam Guilleaume -Procurement & Logistic Department
Tel:   +32 25638495
Fax:   +32 25153281
E-mail:   myriam.guilleaume@stib.brussels
Internetadres(sen):   www.stib.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het renoveren en onderhouden van de distributielijnen voor brandstof  
Referentienummer:   MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_3871/LB/MG-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  51000000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht beoogt het afsluiten van een raamovereenkomst voor het renoveren, moderniseren en onderhouden van de bovengrondse installaties van de distributielijnen voor brandstof voor 4 bussites (+ beheersystemen):
Voorwerp van de prestaties:
 Nieuwe installaties in de garages van Haren en Brel
 Moderniseren van de installaties in de garages Delta en Klein Eiland
 Preventief en corrigerend onderhoud op de huidige en toekomstige sites
 Automatiseren van de rapportering over de brandstofbedeling
De volledige technische specificaties zullen overgemaakt worden bij het bezorgen van het bestek (na de fase van selectie van de kandidaten).
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussels Hoofdstedelijk Gewest en aangrenzende gemeenten
II.2.4. Beschrijving
Zie korte beschrijving (punt II.1.4)  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) in bijlage: moet verplicht ingevuld worden via website https://ec.europa.eu/tools/espd

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- De economische en financiële draagkracht van de kandidaten zal gecontroleerd worden op basis van de financiële gegevens (de omzet, balansen en resultatenrekeningen).De kandidaat zal aan de MIVB zijn omzet bekendmaken die hij realiseerde in de laatste drie boekjaren op het deel van de opdracht waar deze aankondiging van een opdracht betrekking op heeft (in te vullen in het UEA Deel IV: Selectiecriteria, punt B).Een kandidaat mag desgevallend en voor een bepaalde opdracht de draagkracht laten gelden van andere entiteiten, ongeacht wat de juridische aard is van de banden die tussen hem en die entiteiten bestaan. Hij moet in dat geval aan de aanbestedende instantie bewijzen dat hij voor de uitvoering van de opdracht zal beschikken over de nodige middelen door het voorleggen van de verbintenis van die entiteiten om dergelijke middelen ter beschikking te stellen van de leverancier. Die entiteiten zullen zich garant moeten stellen voor alle verbintenissen die door de kandidaat zijn aangegaan en zullen zich ertoe moeten verbinden hun totale medewerking te verlenen en alle middelen die nodig zijn ter beschikking te stellen van de MIVB in het kader van deze opdracht.
Eventuele minimumeisen:
- De gemiddelde jaaromzet voor de gevraagde leveringen, berekend over de laatste 3 beschikbare boekjaren, moet hoger zijn dan 200.000 EUR.
- De MIVB zal de kandidaten uitsluiten waarvan de financiële gegevens (balansen en resultatenrekeningen) niet bewijzen dat zij over de draagkracht beschikken om een opdracht zoals beschreven onder punt II.1.4 tot een goed einde te brengen. Zij zal alle kandidaten uitsluiten van wie het eigen vermogen negatief is.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De kandidaat zal verplicht overmaken: 1° een lijst met referenties van gelijkaardige opdrachten tijdens de laatste 5 jaar, met vermelding van:- de beschrijving van de opdracht (inclusief de eventuele gebruikte technologieën)- het bedrag (zBTW) van de opdracht- de duur, de data van de opdracht- de naam van de betrokken onderneming (+ de gegevens van een contactpersoon voor de betrokken opdracht)(In te vullen in het UEA Deel IV: Selectiecriteria, punt C)2° recente tevredenheidsattesten (minder dan 5 jaar oud) ondertekend en opgemaakt door de klanten (+ de gegevens van een contactpersoon m.b.t. de betrokken opdracht). Bij het kandidaatstellingsdossier te voegen.

Eventuele minimumeisen:
- De kandidaat zal minimum 3 kwaliteitsreferenties (cf. punt 1) overmaken
- De kandidaat zal minstens 3 recente tevredenheidsattesten (niet ouder dan 5 jaar) overmaken die opgemaakt werden door zijn klanten die zich onder de referenties bevinden welke in punt 2 genoemd worden.
De MIVB zal zich het recht voorbehouden om elke kandidaat uit te sluiten van wie de gegevens ontbreken, onvolledig zijn en/of niet overeenstemmen met de hogergenoemde criteria.

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-04   00:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Om het UEA (Uniform Europees Aanbestedingsdocument) in te vullen:1. Wanneer je deze aankondiging van een opdracht hebt gedownload van de website e-Notification (https://enot.publicprocurement.be), moet je er goed op letten dat je ook de bijgevoegde bestanden (bijlagen) gedownload hebt.2. Open het bestand « espd-request.zip » en bewaar (= exporteer) enerzijds het .PDF-document en anderzijds het .XML-bestand.3. Surf naar de website: https://ec.europa.eu/tools/espd4. Kies je taal5. Selecteer « Ik ben een ondernemer »6. Selecteer « Een UEA importeren »7. Klik op "Choose file" (bestand kiezen) en selecteer het bestand "espd-request.xml" dat je onder 2 geëxporteerd hebt.8. Klik op "Volgende"9. Vul de vereiste velden in met behulp van de tekst van de publicatie om de kwaliteit en hoeveelheid gevraagde gegevens te bepalen.10. Klik op "Overzicht"11. Downloaden "in de twee formaten"12. Bewaar dat bestand "espd-request.zip" dat ook je UEA bevat.13. Voeg je UEA-bestand, "espd-request.zip" genaamd, bij je kandidaatstellingsdossier op het moment van de verzending ervan. Opgelet: de MIVB moet het .ZIP-bestand ontvangen, dat zowel de .PDF als de .XML bevat.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
: In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, informatie en rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in §2 tot §4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, naargelang het geval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Ingeval toepassing van artikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 ,  BE - 1040   Brussels
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-10

Vergelijkbare advertenties van BDA