Kamer Van Volksvertegenwoordigers

Outsourcing schoonmaak Forum



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Kamer van volksvertegenwoordigers
Postadres :  Paleis der Natie , BE - 1008   Brussel
Contactpersoon:   dienst Algemene Zaken, Financiën en Huisbestuur
Tel:   +32 25499170
Fax:   +32 25498274
E-mail:   ovomap@dekamer.be
Internetadres(sen):   www.dekamer.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=305302


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Outsourcing schoonmaak Forum  
Referentienummer:   KVV-17BAT30-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90919200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht bestaat in het verzorgen van schoonmaakactiviteiten in de burelen, vergaderlokalen, gangen, kitchenettes, toiletten en overige lokalen in het Forumgebouw, gelegen aan de IJzerenkruisstraat, Leuvenseweg en Drukpersstraat te 1000 Brussel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Forumgebouw, Leuvenseweg 48, 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Uitvoering van schoonmaaktaken  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-10-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2022-09-30
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bestek, Vol. III


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-23   13:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-05-23
Plaatselijke tijd:   13:30

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Verplicht plaatsbezoek aan het Forumgebouw (zie bestek Vol. I, p. 1)

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 37 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 37 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-09

Vergelijkbare advertenties van BDA