Federale Pensioendienst

Schoonmaak van het gebouw te Brugge, Torhoutsesteenweg,281



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Federale Pensioendienst
Postadres :  Zuidertoren , BE - 1060   Brussel
Contactpersoon:   Marc Leunens
Tel:   +32 25292291
E-mail:   marc.leunens@sfpd.fgov.be
Internetadres(sen):   www.sfpd.fgov.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=304852


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Schoonmaak van het gebouw te Brugge, Torhoutsesteenweg,281  
Referentienummer:   SFPD-S300/2018/07-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  90911200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Schoonmaak van het gebouw te Brugge, Torhoutsesteenweg,281
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE251
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brugge, Torhoutsesteenweg,281
II.2.4. Beschrijving
Schoonmaak van het gebouw te Brugge, Torhoutsesteenweg,281  
II.2.5. Gunningscriteria
Kwaliteitscriteria:
*  2. De milieuvriendelijkheid van de schoonmaakactiviteiten  -  weging:   20
*  3. Het in praktijk brengen van de SLA's  -  weging:   5
Prijs  -  weging:   75
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
3 keer 1 jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
?Overlegging van jaarrekeningen of uittreksels uit de jaarrekeningen, ?Een verklaring betreffende de totale omzet en, in voorkomend geval, de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over ten hoogste de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's of, in voorkomend geval, een bankverklaring
Eventuele minimumeisen:
jaarlijkse minimumomzet : ? 50 000,00 wat betreft de activiteit '' reiniging van kantoren''

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
?Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen periode van drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. Ten minste 3 referenties van onderhoudscontracten die door de inschrijver worden of werden uitgevoerd.?De beschrijving van de technische uitrusting van de dienstverlener, van de maatregelen die hij treft om de kwaliteit te waarborgen en van de mogelijkheden van zijn onderneming ten aanzien van studie en onderzoek.?De studie- en beroepskwalificaties van de dienstverlener.?De vermelding van de maatregelen inzake milieubeheer die de ondernemer kan toepassen in het kader van de uitvoering van de opdracht.? Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar

Eventuele minimumeisen:
De contracten hebben minimaal betrekking op 1 000 m2.
De gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting moet minimaal 10 arbeiders en 3 kaderleden (ploegbazen, inspecteurs en administratief personeel) bedragen .



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-05-09   10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   3   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-05-09
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat,33 ,  BE - 1040   Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-04

Vergelijkbare advertenties van BDA