Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Brussel - Departement Openbaar Patrimonium
Postadres : Anspachlaan, 6 , BE - 1000 Brussel
E-mail: secarch@brucity.be
Internetadres(sen): http://enot.publicprocurement.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=304780
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Reinigingswerken aan gevels Referentienummer: VBX-Architecture-0660/0530/2017-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45443000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Reinigingswerken aan gevels uit te voeren in de gemeentelijke openbare gebouwen van de stad Brussel en in de gebouwen van de politiezone Brussel-Hoofdstad/Elsene gedurende een periode van 48 maanden
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: In de gemeentelijke openbare gebouwen van de stad Brussel en in de gebouwen van de politiezone Brussel-Hoofdstad/Elsene
II.2.4. Beschrijving
De aanneming heeft als voorwerp de uitvoering van de reinigingswerken aan de gevels, te weten onderhoud, herstellen en restaureren van gevels, gebouwen, monumenten en fonteinen en schilderwerken, inclusief alle elementen die noodzakelijk zijn voor die werkzaamheden, in de gemeentelijke openbare gebouwen van de Stad Brussel die gelegen zijn in de Brusselse agglomeratie en in de gebouwen van de politiezone Brussel-Hoofdstad/Elsene, voor een periode van 48 maanden.
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D21
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met meerdere ondernemingen
Beoogd maximum aantal deelnemers aan de raamovereenkomst:
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-05-17 10:45
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 8 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-05-17
Plaatselijke tijd: 10:45
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Zie het bestek
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-04-03