Infrabel Nv - Procurement, Afdeling I-fba.51

Verschillende diensten van de schermen in de stations.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.51
Postadres :  Marcel Broodthaersplein 2 , BE - 1060   Brussel
E-mail:   nele.santulliana@infrabel.be
Internetadres(sen):   www.infrabel.be   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=302294


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Verschillende diensten van de schermen in de stations.  
Referentienummer:   I-FBA51-0000551809-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Verschillende diensten betreffende de schermen in de stations (monteren / demonteren, vervoeren, kuisen, basisonderhoud)
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE
II.2.4. Beschrijving
Verschillende diensten betreffende de schermen in de stations (monteren, demonteren, vervoeren, kuisen, basisonderhoud):   - opladen, vervoeren en uitladen van functionele displays vanuit de stockageplaatsen (sites van Infrabel, leverancier, enz.), installatieplaatsen in België (stations) of bij de installateur;   - demonteren in station, loskoppelen, opladen (in stations of in stockageruimte), vervoeren en uitladen van gebruikte displays naar van stockage- of herstellingsplaats (in België);   - opladen, vervoeren en aansluiten van operationele vervangingsdisplays in station;   - opkuiswerkzaamheden in station:   opkuis van displays: stof en diverse vervuilingen in de stations (oa van duiven)   opkuis van filters van de schermen   - vervanging van de verbruikte elementen (TL-buislampen in de APQ's).   Deze prestaties eisen 2 personen om een display veilig te behandelen (40 à 70 kg per TFT, 150 kg per APQ) en gepast materiaal (transpaletten, mobiele stelling met telescopische voeten). Het betrokken personeel wordt aan specifieke risico's in de stations blootgesteld (reizigers, treinen, elektriciteit in industriële omgeving).  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) (het UEA-document vindtu terug in bijlage van de aankondiging van de opdracht en in te vullen via de website: https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=nl)- De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzakede betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.- De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit bl¡jkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attestheeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.Concreet vragen we de volgende attesten :- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hijaangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is.- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.- Een recent attest van niet-faillissement bij de rechtbank van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder edeof een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig documentafgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Dun&Bradstreet evaluatie en zijn ratio's: elke kandidaat kan het rapport gratis bekomen bij D&B. De economische en financiële betrouwbaarheid van de kandidaat moet gegarandeerd worden door een D&B index kleiner dan of gelijk aan 2. Indien er voor een kandidaat geen D&B rapport bestaat, kan een gelijkwaardig alternatief voorgesteld worden.- Een extract uit de jaarrekeningen dat een zakencijfer aantoont dat hoger is dan 900.000 ?/jaar in 2014, 2015 en 2016.- Een kopie van het verzekeringsattest burgerlijke aansprakelijkheid - uitbating en schade aan derden groter of gelijk aan 2.500.000 ? en groter of gelijk aan 250.000 ? voor de ter beschikking gestelde voorwerpen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
- Een referentie van prestaties van installatie of onderhoud van installaties daterende na 01/01/2015 in sites met toegang tot het publiek tijdens de prestaties (publieke ruimtes, ziekenhuizen, stations, luchthaven, parkings,.) van een totale duur van minstens 30 dagen.- Een up-to-date lijst van het uitvoerend personeel dat opgeleid is voor het monteren, demonteren, ombouwen en gebruiken van stellingen (volgens K.B. dd 31/08/2005, art. 19) met minstens 4 personen in activiteit.- Een up-to-date lijst van het uitvoerend personeel BA4 gecertificeerd (volgens A.R.E.I. art 47) met minstens 4 personen in activiteit.



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-23   12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Indiening kandidatuur:Iedere kandidaat zal, ten laatste om 12:00 uur, bij Infrabel zijn kandidatuur indienen.De kandidatuur dient te worden ingediend op het volgende adres: Infrabel NV Procurement, 10-31 I-FBA.513, ref.F11/0000551809, t.a.v. Nele Santulliana, Marcel Broodthaersplein 2, 1060 Brussel.De kandidatuur moet ingediend worden via e-mail (nele.santulliana@infrabel.be met als referentie F11/0000551809).Informatie over het bestek en aanvullende documenten:Het lastenboek wordt pas toegestuurd na een positieve evaluatie van de kandidatuur.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE   Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-26

Vergelijkbare advertenties van BDA