Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie
Postadres : Ellipse Building gebouw C Koning Albert II laan 35 , BE - 1030 Brussel
Contactpersoon: Pascal Vrancken
Tel: +32 22268795
E-mail: pascal.vrancken@ibpt.be
Internetadres(sen): www.bipt.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=299924
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OPEN PROCEDURE VOOR REKENING VAN HET BELGISCH INSTITUUT VOOR POSTDIENSTEN EN TELECOMMUNICATIE (BIPT) VOOR EEN OPLOSSING VOOR EEN SYSTEEM VOOR KLACHTENBEHEER VOOR DE OMBUDSDIENST VOOR DE POSTSECTOR Referentienummer: BIPT-2018/SME/SMP-COMPLAINTS_MGT-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 48000000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De Ombudsdienst voor de postsector wil een systeem voor klachtenbeheer aankopen om zijn (klachten)dossiers op gebruiksvriendelijke en doeltreffende wijze te kunnen beheren en behandelen; de voorkeur gaat uit naar een programma dat flexibel is en beheerd kan worden zonder veel technische kennis.
Er zal speciale aandacht worden besteed aan de automatisering van de werkprocessen, alsook aan het aspect rapportering/statistiek van de voorgestelde tool.
Deze opdracht heeft betrekking op de verwezenlijking van een systeem voor klachtenbeheer, inclusief een "webportaal", met als optie de ondersteuning, het correctief en evolutief onderhoud ervan. Deze opdracht omvat ook de aspecten opleiding, reservekopieën, back-ups en archivering die bij een dergelijk systeem horen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-23
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Résume Q-R