Mrmp-i/s - Algemene Directie Material Resources - Divisie Overheidsopdrachten - "sectie Infrastuctur

Meerjarige open opdracht (2018-2021) tegen prijslijst voor het uitvoeren van binnenopfrissingswerken in de gebouwen van het Kwartier KONINKLIJKE MILITAIRE SCHOOL (KMS) - Campus RENAISSANCE (CARE), gel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  MRMP-I/S - Algemene Directie Material Resources - Divisie Overheidsopdrachten - "Sectie Infrastucture" - Ondersectie "Diensten"
Postadres :  Eversestraat, 1 , BE - 1140   Evere
Contactpersoon:   Frank Garrein
Tel:   +32 24415527
Fax:   +32 24439426
E-mail:   Frank.Garrein@mil.be
Internetadres(sen):   http://www.mil.be/mr/subject/index.asp?LAN=fr&ID=1190   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=303257


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Meerjarige open opdracht (2018-2021) tegen prijslijst voor het uitvoeren van binnenopfrissingswerken in de gebouwen van het Kwartier KONINKLIJKE MILITAIRE SCHOOL (KMS) - Campus RENAISSANCE (CARE), gel  
Referentienummer:   MRMP-I/S-18IS702-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45442100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige overheidsopdracht betreft een meerjarige overeenkomst (2018-2021) tegen prijslijst van werken betreffende:
 het wegnemen van tapijt, houten plinten, beschermpanelen, vast meubliair, .;
 de recuperatie van bepaalde materialen voor hergebruik/terugplaatsing;
 het schilderen van muren en plafonds;
 het vernieuwen van vloerbedekking;
 het terugplaatsen van gerecupereerde materialen;
 het vernieuwen van vast meubilair;
overeenkomstig de voorwaarden van dit bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   KONINKLIJKE MILITAIRE SCHOOL (KMS) - Campus RENAISSANCE (CARE)Renaissancelaan 30Ingang via: Hobbemastraat 81000 BRUSSEL
II.2.4. Beschrijving
De onderhavige overheidsopdracht betreft een meerjarige overeenkomst (2018-2021) tegen prijslijst van werken betreffende:    het wegnemen van tapijt, houten plinten, beschermpanelen, vast meubliair, .;    de recuperatie van bepaalde materialen voor hergebruik/terugplaatsing;    het schilderen van muren en plafonds;    het vernieuwen van vloerbedekking;    het terugplaatsen van gerecupereerde materialen;    het vernieuwen van vast meubilair;   overeenkomstig de voorwaarden van dit bestek.  
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2018-05-07
Einde (dd/mm/jjjj):   2021-12-31
Verlenging mogelijk:   JA
1 maal Max 1 jaar  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Zie bestek

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie bestek

Eventuele minimumeisen:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D13 OF D25


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-25   11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bezoek ter plaatseEen bezoek zal plaats vinden op 17 april 2018 om 10 uur.Dit wordt geleid door Adjudant Wim ELYN - Tf 02/44.13849 - e-Mail Wim.Elyn@mil.beEr wordt van de deelnemers geëist hun aanwezigheid ten laatste 5 werkdagen voor de bezoekdag te bevestigen aan de begeleider.Samenkomst aan het wachtlokaal aan de ingang van het kwartier (zie bestek §3.c.(2))De aanwezigheid bij het bezoek is facultatief.Geen enkele inlichting zal worden verstrekt buiten het voornoemde bezoek.Tijdens en onmiddellijk na het bezoek ter plaatse bestek (§6.l.) zal de mogelijkheid bestaan vragen te stellen aan de contactpersoon (bestek §4.a.).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   BRUSSEL
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   BRUSSEL
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
zie bestek

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE - 1040   BRUSSEL
Tel:   +32 22349611
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be/?page=index&lang=nl

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-19

Vergelijkbare advertenties van BDA