Onze-lieve-vrouwziekenhuis V.z.w. (met Campussen Te Aalst, Asse En Ninove)

Raamovereenkomst voor onderhoud van technische installaties en gebouwen



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. (met campussen te Aalst, Asse en Ninove)
Postadres :  Moorselbaan 164 , BE - 9300   Aalst
Contactpersoon:   Mevrouw Charlotte Bontinck
Tel:   +32 53728746
Fax:   +32 53724586
E-mail:   charlotte.bontinck@olvz-aalst.be
Internetadres(sen):   www.olvz.be  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor onderhoud van technische installaties en gebouwen  
Referentienummer:   2018/TD/003
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE

II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE231
Voornaamste plaats van uitvoering:   Meerdere campussen OLV ziekenhuis, Moorselbaan 164 te 9300 Aalst
II.2.4. Beschrijving
Het Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. hierna te noemen "OLVZ"  
II.2.5. Gunningscriteria
De prijs is niet het enige gunningscriterium en alle criteria worden enkel vermeld in de aanbestedingsdocumenten.
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Als de ondertekening van het indieningsrapport gebeurt door een gemachtigde, vermeldt hij duidelijk zijn volmachtgever of volmachtgevers. De gemachtigde voegt de elektronische authentieke of onderhandse akte toe waaruit zijn bevoegdheid blijkt of een scan van het afschrift van zijn volmacht.In voorkomend geval verwijst hij naar het nummer van de bijlage van het Belgisch Staatsblad waarin de akte bij uittreksel is bekendgemaakt, waarbij ook de betreffende bladzijde(n) en/of passage worden opgegeven. (Art. 44 KB 18/4/2017)* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert; - geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.Bovenvermeld attest dient op naam van de firma te zijn en niet op een natuurlijke persoon (tenzij het een éénmanszaak betreft)* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juin 2016.* De inschrijver legt het door hen ingevulde Uniform Europees Aanbestedingsdocument voor, dat bestaat uit een bijgewerkte eigen verklaring en dat door de aanbestedende overheid als voorlopig bewijs wordt aanvaard ter vervanging van door overheidsinstanties of derden afgegeven documenten of certificaten die bevestigen dat de betrokken inschrijver aan alle hierna vermelde voorwaarden voldoet :1° hij bevindt zich niet in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016;2° hij voldoet aan de toepasselijke selectiecriteria als vastgesteld overeenkomstig artikel 71 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Document uitgaande van erkend accountingkantoor of revisor met vermelding van Z-score (Altman) van de aanbiedende partij.Berekeningswijze in geval private onderneming:0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen +0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen +3,107 x Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen +0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden +0,998 x Omzet / Totale bezittingen.De score dient bevestigd te worden door boekhouder of revisor, met vermelding van naam en erkenningsnummer.De aanbestedende overheid heeft het recht en de mogelijkheid om bijkomende garanties op te vragen indien de Z-score < 1,5.
Eventuele minimumeisen:
De inschrijver dient een document aan te leveren waaruit blijkt dat de behaalde Z-score hoger is dan 1,5. De aanbestedende overheid heeft het recht om de offerte van de inschrijver met een Z-score lager dan 1,5 niet te weerhouden voor verdere evaluatie.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
* Algemene bedrijfsvoorstelling: historiek, werknemers, organisatie, (toekomst)visie,.* Een lijst van de voornaamste projecten van soortgelijke omvang die gedurende de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd, waarvan minimum 3 in de zorgsector, met vermelding van naam van de instelling, het bedrag, datum, contactpersoon en korte beschrijving van de opdracht. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.* De Inschrijver dient te beschikken over een ISO 9001 certificaat (of gelijkwaardig) en een VCA**-certificaat. Beide certificaten dienen toegevoegd te worden aan de offerte.

Eventuele minimumeisen:
* Aanleveren van een referentielijst volgens de tabel die werd opgegeven in bijlage E van dit bestek. Indien de inschrijver voor beide percelen een voorstel indient, dient voor elk perceel een afzonderlijke referentielijst bijgevoegd te worden.
* Aanleveren van de gevraagde certificaten
* Bewijs van plaatsbezoek (zie bijlage B)
Indien de vereiste documenten niet kunnen worden voorgelegd, houdt de opdrachtgever zich het recht voor om de offerte van desbetreffende inschrijver niet langer te weerhouden voor verdere evaluatie.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten - motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2018-04-19   13:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2018-10-16
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2018-04-19
Plaatselijke tijd:   13:00
Adres:   Zaal Fuga, 4e verdieping t.h.v. restaurant, lokaal W+4002 Inlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Er is een publieke opening van de offertes voorzien


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht - vóór het indienen van zijn offerte - een (verplicht) bezoek te brengen aan de sites waar de diensten dienen uitgevoerd te worden teneinde informatie te verwerven betreffende de werkvoorwaarden, verplichtingen evenals de verschillende toegangsmogelijkheden tot de locaties. Om een vlot verloop van de plaatsbezoeken te garanderen, zullen er door de dienstverantwoordelijke van de Technische Diensten, Dhr. Peter Huyck op vastgelegde data rondleidingen worden georganiseerd op de verschillende campussen. Elke inschrijver dient verplicht aanwezig te zijn tijdens de rondgangen. Elke inschrijver dient met maximaal 3 personen op elke rondgang aanwezig te zijn. De verantwoordelijke van de Technische Dienst zal geen mondelinge vragen beantwoorden tijdens de rondgangen. Achteraf kunnen vragen gesteld worden aan de verantwoordelijke van de aankoopdienst en dit via e-mail (via charlotte.bontinck@olvz-aalst.be). De aankoopdienst zal de antwoorden op alle schriftelijk gestelde vragen via de voorgeschreven procedures bekendmaken aan alle inschrijvers. De potentiële inschrijver brengt ten laatste 3 werkdagen voorafgaand aan de rondleiding de technische dienst op de hoogte van haar/zijn deelname via onderstaande contactgegevens:Peter HuyckVerantwoordelijke Technische dienst053/72 87 90Peter.huyck@olvz-aalst.beCampus AalstMoorselbaan 164 9300 Aalst op 28/03/2018 (13.00u - 18.00u, onder leiding van Dhr. Marcel De Gussem)Campus AsseBloklaan 5 1730 Asse op 28/03/2018 (09.00u - 12.00u, onder leiding van Dhr. Jos De Deken)Campus NinoveBiezenstraat 29400 Ninoveop 29/03/2018 (09.00u - 12.00u, onder leiding van Dhr. Marcel De Gussem en Alain Van Lierde)De inschrijver zal zich bijgevolg bij de uitvoering van de werken niet kunnen beroepen op bepaalde architectonische, bouwtechnische of aanverwante elementen die hem onbekend waren of niet werden opgenomen in de ter beschikking gestelde plannen. De installatie waarop de werken in onderhavig bestek van toepassing zijn, zijn deze die bij de prijsvraag geïnstalleerd zijn.De inschrijver dient een correct ingevuld en ondertekend attest van plaatsbezoek (bijlage B) toe te voegen aan zijn offerte.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Dendermonde
Justitieplein 1 ,  BE - 9200   Dendermonde
Tel:   +32 52260711

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-14

Vergelijkbare advertenties van BDA