Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Neo
Postadres : Belgieplein 1 , BE - 1020 Laeken
Contactpersoon: Louise Di Tullio
Tel: +32 472470561
E-mail: l.ditullio@neo.brussels
Internetadres(sen): http://www.neobrussels.com https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=299118
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Werken opgedeeld in drie percelen, met als voorwerp de verwezenlijking van een verbindingsweg tussen de Keizerin Charlottelaan en parking C en de heraanleg en de uitbreiding van Verregatpark Referentienummer: Neo-NEO 10/2017-F02_2
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45000000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht is een overheidsopdracht voor werken overeenkomstig de definitie van artikel 2, 18° van de wet van 17 juni 2016 met als voorwerp : de verwezenlijking van een verbindingsweg tussen de Keizerin Charlottelaan en parking C en de heraanleg van het Verregatpark.
De opdracht is opgedeeld in drie percelen.
Het gaat om de volgende percelen :
1)Perceel 1 : « AFBRAAK »
2)Perceel 2 : « INFRASTRUCTUUR: WEGENIS EN AFWATERING » : Deze perceel omvat een (1) vast gedeelte en twee (2) voorwaardelijke gedeelten omschreven als volgt :
1.Vast gedeelte voor wegenis- en infrastructuurwerken op de concessie van Brussels Expo tussen de Keizerin Charlottelaan en de Romeinsesteenweg ;
2.Eerste voorwaardelijk gedeelte voor de bouw van een tunnel onder de Romeinsesteenweg ;
3.Tweede voorwaardelijk gedeelte voor wegenis- en infrastructuurwerken op parking C.
3)Perceel 3 : « PARK EN AANPLANTINGEN »
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-03-09
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer: IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-03-19
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-03-29
Afdelingsnummer: IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-03-19
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj): 2018-03-29
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Als gevolg van technische vragen van inschrijvers wordt de termijn voor ontvangst van inschrijvingen op 29 maart verplaatst.