Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : INFRABEL - Directie Asset Management - Area North-East
Postadres : Koningin Astridplein 27 , BE - 2018 Antwerpen
Contactpersoon: TUC RAIL NV, via het forum Q&A aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internetadres(sen): www.infrabel.be https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=294995
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst: TR783301 - Verhogen, uitrusten en moderniseren van perrons in diverse stopplaatsen Referentienummer: I-AM (TR)-783301-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45234110
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Binnen deze opdracht zullen in 5 stopplaatsen in de area North-East werken worden uitgevoerd.
De opdracht werken binnen deze opdracht bestaat bestaan hoofdzakelijk uit:
? Uitvoeringsstudie per stopplaats, gebruik makend van de in het bestek opgenomen bouwstenen;
? Uitbreken en verwijderen van lage of middelhoge perronboorden en vervangen door verhoogde perronboorden;
? Verwijderen van huidig perronmeubilair;
? Uitbreken van bevloering en afsluitingen;
? Opzoeken en tijdelijk beschermen van kabels;
? Grondverzet;
? (Her)plaatsen van toezichtputten;
? Aanleg van wachtbuizen, buizen en kabels;
? Bevloeringswerken;
? Afwateringswerken;
? Plaatsen van perronmeubilair: schuilhuisjes, zitbanken, dienstregelingsborden, .
? Plaatsen van perroninstallaties: verlichting, geluidsinstallatie, elektrische installatie, afsluitingen,
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE2
II.2.4. Beschrijving
Binnen deze opdracht zullen in 5 stopplaatsen in de area North-East werken worden uitgevoerd. De opdracht werken binnen deze opdracht bestaat bestaan hoofdzakelijk uit: ? Uitvoeringsstudie per stopplaats, gebruik makend van de in het bestek opgenomen bouwstenen; ? Uitbreken en verwijderen van lage of middelhoge perronboorden en vervangen door verhoogde perronboorden; ? Verwijderen van huidig perronmeubilair; ? Uitbreken van bevloering en afsluitingen; ? Opzoeken en tijdelijk beschermen van kabels; ? Grondverzet; ? (Her)plaatsen van toezichtputten; ? Aanleg van wachtbuizen, buizen en kabels; ? Bevloeringswerken; ? Afwateringswerken; ? Plaatsen van perronmeubilair: schuilhuisjes, zitbanken, dienstregelingsborden, . ? Plaatsen van perroninstallaties: verlichting, geluidsinstallatie, elektrische installatie, afsluitingen,
II.2.5. Gunningscriteria
Prijs
II.2.7. Looptijd
730 dag(en)
Verlenging mogelijk: JA
De raamovereenkomst kan tot twee maal toe hernieuwd worden. Iedere hernieuwing loopt over een nieuwe geldigheidsduur van 730 kalenderdagen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Erkenning in de categorie E, klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2018-04-12 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2018-04-12
Plaatselijke tijd: 11:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Er wordt een facultatief bezoek ter plaatse georganiseerd op 28 maart 2018 in de namiddag. De plaats van afspraak wordtmeegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden, uiterlijk 10 dagen vóór het indienen van de offerte, via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het adres van hetkopersprofiel.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 , BE - 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie artikel 23 van de wet van 17/06/2013 betreffende demotivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringenen diensten.
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2018-02-26